י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"מצפה לעבוד איתו"

טראמפ אחרי פרישת דסנטיס: "ניהל קמפיין ממש טוב"

המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, הנשיא לשעבר טראמפ, התייחס לפרישתו של רון דסנטיס מהמירוץ ואמר כי: "אני רוצה לברך אותו על קמפיין ממש טוב. אני מעריך את זה שתמך בי"

הנשיא לשעבר טראמפ
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שמוביל בכל הסקרים במירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית, התייחס לפרישת המועמד רון דסנטיס מהמירוץ. "אני רוצה להקדיש זמן לברך את רון דסנטיס. הוא ניהל קמפיין ממש טוב".

"אני אגיד לך, זה לא קל," המשיך בריאיון ל"פוקס ניו"ז. "אנשים חושבים שזה קל לעשות את הדברים האלה. זה לא קל". הנשיא לשעבר הוסיף וכינה את דסנטיס "אדיב" על כך שהעניק לטראמפ את תמיכתו.

"הוא היה אדיב מאוד והוא תמך בי, אז אני מעריך את זה. אני גם מצפה לעבוד עם רון ועם כל אחד אחר כדי להביס את ג'ו ביידן המעוות. נצטרך להוציא אותו. הוא העמיד את המדינה שלנו בסכנה גדולה. אני רק רוצה להודות לרון ולברך אותו על שעשה עבודה טובה מאוד. זה מצב קשה. זה דבר קשה לעשות", הוסיף.

אתמול אמר דסנטיס בהודעת הפרישה: "ברור שרוב מצביעי הפריימריז הרפובליקנים רוצים לתת לדונלד טראמפ הזדמנות נוספת". מושל פלורידה המשיך ואמר: "היו לי חילוקי דעות עם דונלד טראמפ לגבי נגיף הקורונה", אבל "טראמפ טוב יותר מהנשיא היוצא הנוכחי, ג'ו ביידן".

"לו היה משהו שאני יכול לעשות כדי להביא לתוצאה חיובית, יותר ראיונות, הייתי עושה את זה, אבל אני לא יכול לבקש מהתומכים שלנו לתת מזמנם ומכספם אם אין לנו דרך לניצחון. בהתאם לכך, אני משעה היום את הקמפיין שלי", אמר מושל פלורידה בן ה-45.

דונלד טראמפ בחירות בארצות הברית ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד