כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נס במזומן

השעות הגדולות של השנה: הזמן המסוגל ביותר לפרנסה

עדויות ברורות על "פרנסה במזומן" אצל הזוכים לקבל את 'שטר הפרנסה שתיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל ונחתם על ידו • בית הדין של גדולי התורה שליט"א יתכנס עבור תורמי 'קופת העיר' לומר את פרשת המן, להעתיר לפרנסה ברווח ולחתום באופן אישי על 'שטר הפרנסה' • בנוסף יעתירו מאה גדולי הדור שליט"א בעת הרצון 'שלישי בשלח' על תורמי 'קופת העיר' ובקשותיהם

השעות הגדולות של השנה: הזמן המסוגל ביותר לפרנסה
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

פרנסה במזומן היום שלישי בשלח: הזדמנות מיוחדת להשפעות לפרנסה ברווח תתקיים ביום שלישי לפרשת בשלח, כאשר, ביום המסוגל לפרנסה, יתכנס באופן מיוחד בית דין מיוחד שעל ידי קופת העיר לומר את פרשת המן, להעתיר לפרנסה ברווח ולחתום באופן אישי על 'שטר הפרנסה' שתיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל ונחתם על ידו.

לפרנסה ברווח ועשירות הקליקו כאן>>>

בשנים עברו תיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל את שטר הפרנסה, בו הוא מברך את השותפים בעם ממלכת הצדקה 'קופת העיר' ש"יזכו במידה כנגד מידה שלא תהיה עניות בביתם ותהיה להם פרסנה ברווח", כאשר כל המשפחות שזכו לקבל את השטר שתיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל חזרו עם עדויות ברורות על "פרנסה במזומן" מאז קבלו את השטר.

כידוע, נפסק בשולחן ערוך ובמשנה ברורה, כי באמירת פרשת המן מובטח לו שמזונותיו לא יתמעטו, וכבר ייסד הרה"ק רמ"מ מרימנוב זיע"א, כי הזמן המסוגל לזה ביותר הוא ביום השלישי לפרשת בשלח, וכפי שנהג לדרוש במשך שנים ארוכות.

בכל תוקפו וגבורתו: באופן מיוחד עבור עניי ותורמי 'קופת העיר' יתכנס מושב הבית דין המיוחד מיסודו ותקנתו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל, לקרוא בצוותא את פרשת המן ביום 'שלישי בשלח', לבקש בגזירת בין דין על תורמי 'קופת העיר' שיזכו שתמשך תקנת והנהגת מרן זיע"א בכל תוקפו וגבורתו, לפרנסה ברווח ויתמלאו כל צרכם בנחת ובנקל ולחתום על 'שטר הפרנסה'.

על השטר יחתמו מרנן הגאון הגדול רבי משה צדקה שליט"א, הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א והגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א.

מרנן חברי הבית דין שליט"א יעתירו בעבור תורמי קופת העיר פרשת המן שתיים מקרא ואחד תרגום, כפי שנהג בעצמו כל השנים רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל ובקופת העיר קוראים לכל איש ישראל להצטרף לקריאת שתיים מקרא ואחד תרגום של פרשת המן.

בסיום המעמד יחתמו הרבנים חברי הבית דין שליט"א על שטר הפרנסה שתיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל, לפרנסה ברוח לכל מי שיתרום סך 3000 ש"ח שהם בממוצע החזקת חודש של משפחה בקופת העיר, במידה כנגד מידה שהתורם לעניים, לא תהיה עניות בביתו.

תפילת מאה גדולי הדור שליט"א

בנוסף ובמקביל, כמו בכל העיתות המסוגלים יקדישו היום גדולי וצדיקי הדור שליט"א את הזמן המסוגל לפרנסה ביום השלישי לפרשת בשלח, עבור התורמים ל"קופת העיר" ויקראו את פרשת המן מלבד על עצמם ועל מוסדותיהם, גם ביחוד על תורמי "קופת העיר", כאשר כל השמות שיגיעו ל"קופת העיר" יעלו אי"ה על שולחנם ויזכו לברכתם המיוחדת.

ב"קופת העיר" מציינים לפסק ההלכה של השולחן ערוך ביורה דעה סימן רמ"ז שהצדקה מעשירה ואף שאסור לנסות את הקב"ה, כי אם בדבר הזה, כפי ביאור הש"ך שם משום שוודאי יבוא, וקוראים לנצל את שעת הכושר להשיג פרנסה בנקל.

לפרנסה ברווח ועשירות הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!