א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ברקת הסיר את תמיכתו מ'מצעד התועבה'

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים': ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הורה לבטל את המימון ל'מצעד התועבה' • פרסום אודות האירוע, הוסר מאתר העירייה • בעקבות זאת יתמכו החרדים בתקציב התרבות • הסיכום הושג בין ראש העיר לסגניו מש"ס, 'דגל' ו'בני תורה' • סגר"ע ישראל קלרמן: "נדרוש נציג בוועדת התרבות, כדי שמקרה דומה לא יישנה"

פלאש90
פלאש90

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים': עיריית ירושלים ביטלה הבוקר (ה') את תמיכתה במצעד התועבה שצפוי להיערך בחודש הבא ברחובות ירושלים. כך גם הוסר הפרסום אודות האירוע, מאתר העירייה.

מלשכת סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן נמסר ל'בחדרי חרדים', כי בסיכום בינו לראש העיר ניר ברקת, הוחלט להסיר את סעיף התקציב מסדר היום לאירוע מצעד התועבה והתקציב לא יאושר.

אמש הורה נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן לחברי מועצת עיריית ירושלים, להתנגד לתקציב התרבות בעירייה שאמור להיות מאושר היום.

אתמול, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אמר צביקה כהן כי ינהג כהוראת הגר"ש כהן, ויתנגד לתקציב התרבות, גם במחיר משבר קואליציוני.

"אנא התאחדו בכוחות משותפים", כתב הגר"ש לחברי המועצה, "להסיר מכשול מבית ישראל וחרפה מעיר הקודש. כי המתרשל בדבר זה עלול ח"ו ליתן את הדין על התוצאות כדברי חז"ל".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר סגן ראש העיר ישראל קלרמן, כי הובטח לו שלא רק שהתקציב יבוטל אלא שבכל הפרסומים על האירוע, יוסרו האזכורים אודות חסות העירייה. "אני אדרוש מינוי נציג מטעם הסיעות החרדיות בוועדות הרלוונטיות כדי שמקרה דומה לא יחזור על עצמו".

מסיעת בני תורה נמסר ל'בחדרי חרדים': ראש העיר ניאות בין היתר גם לדרישת סגנו חיים אפשטין שלא לתקצב את מצעד התועבה בעיר. לפני יומיים שלח אפשטין מכתב בהול לראש העיר בו דרש שלא לתקצב את המצעד.
ירושלים ניר ברקת צביקה כהן ראש העיר שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד