י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כובעים מעוצבים מקסימים לנשים : נעים להכיר Justine Hats

חובבות הכובעים - הכירו את מעצבת הכובעים יעל כהן, שהשיקה החורף את קולקציית הכובעים השישית של המותג Justine שהקימה בשנת 2012 • את הסטודיו הקימה יעל מתוך רצון להחיות ולשמר את תחום הכובענות בארץ וליצור בית אופנה שמתמקד בכובעים ואביזרי ראש מעוצבים

כובעים מעוצבים מקסימים לנשים : נעים להכיר Justine Hats

יעל עובדת בטכניקות עבודה מסורתיות מעולם הכובענות אותן למדה מטובי הכובענים האנגלים - תהליך יצור ועיצוב כובעי לבד מצריכים התמחות בטכניקות עבודות יד מגוונות, החל מעיבוד ידני של הלבד בטכניקה של חימום וקיטור, דיגום חופשי שלו או מתיחה על אימומי עץ מיוחדים אשר מעניקים לכובע את הנפח והצורה הרצויה, עיצוב השוליים וגימורם בהתאם לעבודת הכובענות המסורתית. הכובעים מעוצבים ומרהיבים והתוצאה המתקבלת סוחטת מחמאות והתפעלות.

בנוסף לקולקציות המשתנות יעל מעצבת גם כובעים בהזמנה אישית בהתאם לאופי הלקוחה ולסוג השמחה- חתונה, בר מצווה, אירוסין ועוד.

יעל אוהבת את החופש היצירתי שעבודת היד עם חומר הגלם מעניקה לה. זה מצריך ממנה כל הזמן להיות יצירתית ולהמציא את הגלגל מחדש

חומר
השימוש בחומרי גלם מנוגדים, בחינת גבולות החומר כל פעם מחדש ועבודה עם חומרי גלם טבעיים הם אלה שהופכים את עיצוביה ליצירות אומנות של ממש






עיצוב
יעל נוהגת להתייחס לכובע כאל אוביקט תלת מימדי שמגדיר ומאפיין את האישה החובשת אותו. בשנות עבודותיה היא הבחינה שנשים שחובשות כובעים הן לרוב נשים בעלות אישיות ייחודית ואינדיבידואלית.




קולקציית כובעי חורף 2015
עוסקת בצורות גיאומטריות החוזרות על עצמן ומתחברות בנקודות השקה לא צפויות. הצורניות הגיאומטרית באה לידי ביטוי לעיתים בחומר, דרך נפחיות ותלת ממדיות הכובע, ולעיתים באמצעות הדפסת טקסטורה החוזרת על עצמה באופנים שונים.
הקולקציה משלבת טכניקות עבודה ידניות מסורתיות עם טכניקות חדשניות של עיבוד חומרי הגלם והדפסות עליהם. הקולקציה מורכבת משש סדרות של כובעים ואבזרי ראש – כובעי לבד, כובעי קוקטייל, כובעי velour, כובעי melusine , סדרת כובעי קורדרוי בשילוב עור וכובעי גשם עשויים כותנה מודפסת.
באמצעות מעבר בין חומרי הגלם השונים ( לבד, עור, כותנה, velour ועוד), הטקסטורות והצבעוניות המשתנה, מציעה הקולקציה מבחר אפשרויות שימוש בכובע ומזמינה את לקוחותיה לבחון ולהחליף דמויות וזהויות שונות.








בנוסף לקולקציות שיעל יוצרת, היא מעבירה סדנאות מעשיות המקנות טעימה חווייתית מעולם הכובענות והקוקטיילים: סדנת עיצוב כובע לבד בדיגום חופשי, סדנת כובעי קוקטייל, קורס כובעים בסיסי ומתקדם.
הסדנאות מתאימות לכולם! החל מגיל 12 ועד 120.




להשיג:
בסטודיו – בתיאום מראש בלבד – המרגנית 23, תל מונד 052-8836883
חנות און ליין (כתובת החנות מופיעה בקישורים ראי שורה למטה)
בנוסף, ניתן להתרשם מדף הפייסבוק בו מציגה יעל תהליכי עבודה ויצירה שונים














קישורים:
עמוד הפייסבוק
לפרטים אודות הקורס:
חנות און ליין
אופנה כובעים טיפוח סטייליניג שיער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד