כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קפיצת מדרגה

מהפכני: הבינה המלאכותית מגיעה לסמארטפונים המוגנים

חברת הסלולר המובילה 'נתיב מובייל' החלה לשווק את הגרסה המוגנת של סדרת הסמארטפונים החדשה Galaxy S24, מה שמהווה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הסלולר המוגן

מהפכני: הבינה המלאכותית מגיעה לסמארטפונים המוגנים
סדרה חדשה לגלקסי צילום: סמסונג

סדרת הדגל החדשה של גלקסי הכוללת שלושה דגמים: S24 Plus ,Galaxy S24 ו-S24 Ultra כבר הספיקה להכות גלים ברחבי העולם והיא צפויה להגדיר מחדש את המושג "טלפון חכם", זאת בשל שלל השכלולים המרהיבים שהיא עומדת לכלול. כך לפי הפרסומים הרשמיים של סמסונג העולמית. כעת, חברת הסלולר המובילה 'נתיב מובייל' החלה לשווק את הגרסה המוגנת של סדרת הסמארטפונים החדשה, מה שמהווה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הסלולר המוגן

בלב הסדרה עומדת מערכת השבבים המתקדמת Exynos 2400 בתהליך ייצור משופר של 4 ננומטרים. זו מביאה שפע של יכולות בינה מלאכותית חדשניות המביאה לשיפור איכות התמונות ופונקציות חכמות נוספות.

ב-S24 גם מצלמות משודרגות עם סופר HDR, שיפור במהירות ובפרטי צילומי הוידאו ועוד. כמו כן, המסכים גדלו ל-6.2 ו-6.7 אינץ' עם רזולוציות מרשימות. גם הסוללות חזקות יותר, עד 4,900 מיליאמפר וטעינה מהירה של 45W.

סדרת הסמארטפונים החדשה מגיעה עם מגוון רחב של אפשרויות אחסון פנימי. הדגם הבסיסי S24 מוצע עם 128GB או 256GB, הדגם S24 Plus עם 256GB או 512GB ואילו הדגם הבכיר של הסדרה ה-S24 Ultra, מגיע עם 3 אפשרויות אחסון של 256GB או 512GB וכן אופציה מרשימה במיוחד של 1TB המתאימה למשתמשים הדורשים שטח אחסון עצום עבור כמות גדולה של תמונות וסרטונים באיכות גבוהה במיוחד.

חברת הסלולר המובילה 'נתיב מובייל' שעובדת בשיתוף פעולה בינלאומי מול חברת סמסונג, ממשיכה לספק עבור ציבור שומר התורה והמצוות את האפשרות להתחדש בסמארטפונים המתקדמים ביותר והחלה לשווק את הגרסה המוגנת של סדרת הגלקסי S24 עם מעטפת הגנה ייחודית הכוללת סינון תכנים ושירות הגנה online. אלו ממשיכים להציב אותה בחזית הקידמה הטכנולוגית בתחום הסלולר המוגן.

סדרת ה-Galaxy S24 מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הסמארטפונים ולכם יש אפשרות להתקדם, להתחדש וליהנות משיא הטכנולוגיה הסלולרית, באופן מוגן וכשר.

כמו כן ניתן לרכוש דרך 'נתיב מובייל' את כל דגמי הסמארטפונים החדשים והמשוכללים של סמסונג בגרסתם המוגנת, החל מ-490 ש"ח בלבד!

נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד