כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
רדיפה על רקע פוליטי?

"אתם לא מכירים אותי" | המסר של הח"כ שנחקר ללהב 433

"אז כל מי שחשב להפחיד אותי, אני אבשר לכם משהו", אמר חבר הכנסת כהן בנאום במליאה. "ב-7 באוקטובר אני יצאתי מהבית וחשבתי שאני הולך למות כי הגופות של החברים שלי היו מוטלות לאורך כל רחוב הגורן והחיטה ופרי מגדים. אם אתם חושבים שאתם מפחידים אותי, אז אתם טועים. אף אחד לא מפחיד אותי בהתנהלות המפיוזית הזאת. כמו מאפיה אתם מתנהלים"

"אתם לא מכירים אותי" | המסר של הח"כ שנחקר ללהב 433
ח"כ אלמוג כהן נואם במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' שנחקר בשבוע שעבר ביחידת להב 433 של המשטרה, במשך 3 שעות בגין מקרה בו היו מעורב כשוטר מג"ב לפני 11 שנה, התייחס היום (שני) בנאום במליאת הכנסת וסיפר לחבריו השרים והח"כים: "אני רוצה לספר לכם על משהו שקרה ביום רביעי. ביום רביעי בשבוע שעבר אני מקבל טלפון: חבר הכנסת כהן? כן, שלום. נעים מאוד, מדברים מלהב 433, מיח"א, אתה מוזמן לחקירה. אני חקירה? אני חי בשכירות.
הגעתי לשם, לפתע, הפלא ופלא".

הח"כ הסביר, "אין לי נכסים על שמי, אין לי יותר מידי בשר. ניסו כנראה. אני מגיע לשם, הפלא ופלא. שימו לב, חקירת מח"ש שנפתחה לפני 12 שנים, שאני אפילו לא הוזמנתי אליה, לא הוזמנתי. היא נסגרה מבלי שהוזמנתי אליה ועכשיו החליטו לחקור אותי על זה, כי העליתי איזו תמונת אילוסטרציה ככה בהלצה".

"אז כל מי שחשב להפחיד אותי, אני אבשר לכם משהו", אמר חבר הכנסת כהן. "ב-7 באוקטובר אני יצאתי מהבית וחשבתי שאני הולך למות כי הגופות של החברים שלי היו מוטלות לאורך כל רחוב הגורן והחיטה ופרי מגדים. אם אתם חושבים שאתם מפחידים אותי, אז אתם טועים. אף אחד לא מפחיד אותי בהתנהלות המאפיוזית הזאת. כמו מאפיה אתם מתנהלים, מאפיה. אם אתם עושים את זה לחבר כנסת מה תגיד מסעודה משדרות? מה יגיד חנן מתל-אביב או שלומי מנהריה? מה הם יגידו? ככה מתנהלים? ככה במדינת חוק?".

"לפני 12 שנים לא היה לכם שום דבר נגדי, על זה אתם קוראים לי לחקירה? אז בואו אני אספר לכם עוד משהו: אתם רק פתחם לי את התיאבון עוד יותר כי אני לא מפחד מאף אחד. כשאני הייתי בסוכנים, הייתי לבד בתוך ארגון פשיעה בלי אקדח, בלי אקדח עלי, עם מכשירי ציתות והאזנה. אתם חושבים שפחדתי אז? לא פחדתי אז ואני לא מפחד היום. אף אחד לא יפחיד אותי בהתנהלות המאפיוזית הזאת שבה אתם קוראים לאדם ללא רבב, עם ילדים קטנים בבית, לחקירה. חשבתי שרצחתי את ארלוזרוב, חשבתי מה כבר עשיתי? למי עשיתי רע אי פעם? החלטתם להביא אותי לחקירה על משהו שנסגר לפני 12 שנים. אבל מה אתם עושים לאזרח הקטן? מה אתם עושים לאותו מסכן שאין לו יכולת אפילו להעמיד עורך-דין? אתם צריכים להתבייש. אם אתם חושבים שהפחדתם אותי אז אני אומר לכם מראש: אתם לא מכירים אותי, פתחתם לי עוד יותר את התיאבון", סיים כהן את דבריו.

חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד