י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עבריין צעיר

כתב אישום: בן 16 גנב כרטיסי אשראי של חיילים שנלחמו בעזה וסחר בתחמושת שנגנבה מצה"ל

בתום חקירה שנוהלה בתחנת שגב שלום של מרחב הנגב במחוז הדרומי, הוגש נגד קטין, תושב הישוב שגב שלום, כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים בגין שימוש בכרטיסי אשראי גנובים של חיילים שנלחמו ברצועת עזה, ובגין סחר בתחמושת שנגנבה מצה"ל וירי באזור מגורים. נגד בגיר נוסף, תושב היישוב שגב שלום, הוגש כתב אישום ובקשת מעצר בגין רכישת התחמושת אותה קנה מהקטין

כתב אישום: בן 16 גנב כרטיסי אשראי של חיילים שנלחמו בעזה וסחר בתחמושת שנגנבה מצה"ל
הנשק והמחסניות צילום: דוברות המשטרה

תחנת שגב שלום של מרחב הנגב במחוז הדרום ומצ"ח פתחו בחקירה משותפת בעקבות דיווח שהתקבל מצה"ל אודות גניבות פריטים ותחמושת שנגנבו ממכולות אפסנה בשטח צבאי ומחיילים נוספים אשר נלחמו בתוך רצועת עזה.

על פי החקירה, בסמוך ולאחר פרוץ הלחימה ברצועת עזה, גנב חייל בשירות סדיר בצה"ל, כרטיסי אשראי של חיילים אשר נכנסו להילחם ברצועת עזה והעביר תצלום של הכרטיסים אל החשוד, קטין, שהינו קרוב משפחתו המתגורר ביישוב שגב שלום.

בהמשך ביצע הקטין מספר ניסיונות של שימוש בכרטיסי האשראי הגנובים באפליקציות השונות שבמכשיר הטלפון שהיה ברשותו, וכן קנה תוכנה למכשיר הנייד שלו.

במסגרת החקירה עלה כי במהלך חודש נובמבר פנה החייל לקטין וביקש ממנו כי ימצא לו רוכש ל-11 מחסניות מלאות בתחמושת 5.56 מ"מ ול 3 קרטונים של תחמושת 5.56 מ"מ המתאימה לנשק מסוג M16 אותם יגנוב החייל.

בהמשך שוחח הקטין עם בגיר אחר, תושב היישוב שגב שלום, וסיכם עימו על מכירת התחמושת. לאחר מכן, גנב החייל את התחמושת, העבירם לקטין שמכר את התחמושת לבגיר תמורת 3,000 ₪.

בנוסף מהחקירה עולה כי בתאריך 10.12.23 יצא החייל מהבסיס לחופשה בביתו ביחד עם נשקו האישי מסוג תבור, ובסמוך לביתו של החייל מסר את נשקו לקטין שביצע בנשק ירי בסמוך למקום מגורים.

החשודים, (בגילאי 16, 19) נעצרו לחקירה בתחנת שגב שלום של מרחב הנגב במחוז הדרומי ומעצרם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. בסיום חקירתם הוגש היום על ידי פרקליטות מחוז דרום כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד לתום ההליכים.

כתב אישום כרטיסי אשראי עזה מלחמת חרבות ברזל תפיסת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד