י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
נפל בעזה

אייל מבורך טויטו הי"ד: "בחור יחיד ומיוחד, עליו נאמר אחד בדור"

אייל הי"ד היה חברו הטוב ובן כיתתו של מיכאל בן חמו הי"ד, שנפל בשמחת תורה בקרב בכיסופים, הם למדו יחד בישיבת אמי"ת עמיחי רחובות

אייל מבורך טויטו הי"ד: "בחור יחיד ומיוחד, עליו נאמר אחד בדור"
אייל מבורך טויטו הי"ד צילום: דובר צה"ל

הערב (שני) הותר לפרסום כי סרן אייל מבורך טויטו הי"ד מבית גמליאל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה והוא בן 22 במותו. חגי, חברו למושב בית גמליאל, ספד לו: "בחור יפה, נעים הליכות ואהוב על כולם. האמא מנהלת בית ספר, האבא מורה ותיק באשקלון. פשוט בחור יחיד ומיוחד, שעליו נאמר אחד בדור. הוא התפלל איתי בבית כנסת במושב, ישב לידי. לפני שבועיים הגיע לחופשה ובמושב קיבלו אותו בהתרגשות יחד עם המשפחה. הוא היה העלית שבעלית בבנינו".

אייל הי"ד הוא בוגר ישיבת אמי"ת עמיחי רחובות. ראש הישיבה הרב שמעון שושן ספד לו: "אייל היה מנהיג. פעיל ויזם בעל אחריות חברתית, בישיבה ובאזור מגוריו. אייל היה ממנהלי גמחליאל, ארגון גמילות חסדים של הנוער בבית גמליאל, שעסק באריזת סלי מזון מידי שבוע וחלוקתם למשפחות בעיר יבנה. לאייל היה חשוב להכיר ולתרום לכל רבדיה של החברה הישראלית ושל העם היהודי בכלל, והוא גם השקיע בכך את כל מרצו.

בסיום לימודיו בישיבה יצא לשנת שירות בארה"ב מתוך רצון עז להכיר ולתרום לנוער היהודי בתפוצות. משם הגיע ללמוד בישיבה בעתניאל עד לגיוסו לחטיבת הצנחנים. אייל היה חברו הטוב לכיתה של בוגרנו, סמל ראשון מיכאל בן חמו הי"ד, שנפל בשמחת תורה בקרב בכיסופים. בית הישיבה וכל החברים הוכו בשנית".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית אומר כי הרשת כולה אבלה ובוכה על נפילת אייל. "רק השבוע עלינו כולנו יחד, עם אימו שירי וכלל מנהלי אמית לקברי הנופלים במלחמה בהר הרצל, ועתה קיבלנו את הבשורה הקשה. לב כולנו עם שירי וכל המשפחה".

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד