י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ציוני? נחשף: בהלול העיד לטובת מרגל חיזבאללה

קמפיין הימין נגד מועמדי העבודה נמשך: היום נחשף כי מס' 17, זוהיר בהלול, העיד עדות אופי במשפטו של מילאד חטיב

ציוני? נחשף: בהלול העיד לטובת מרגל חיזבאללה
פלאש90

חיזוק לקמפיין מפלגות הימין נגד "המחנה הציוני": היום (ה') נחשף כי העיתונאי זוהיר בהלול שממוקם במקום ה-17 ברשימת המחנה הציוני לכנסת, נתן עדות אופי במשפטו של מילאד חטיב, תושב מג'ד אל כרום שהורשע במגע עם חיזבאללה ונידון לשבע שנות מאסר בפועל.

פרטי הסיפור, שנחשפו באתר וואלה חדשות, מביכים את מפלגת העבודה שלמרות הרשימה השמאלית שהציגה, מנסה להעמיד תדמית "ציונית" וישראלית, מה שלא עולה בקנה אחד עם עדות אופי מסוג כזה.

זוהיר בהלול מסר בתגובה לפרסום: "עדות האופי הייתה עבור המשפחה ולא עבור בנה שסרח. מדובר במשפחה שאני מכיר היטב אשר כרתה ברית דו-קיום עם החברה היהודית. אני מתנגד מכל וכל לפעולות בגינן הורשע בן המשפחה. הניסיון להסית ולפגוע במרקם היחסים בין אזרחי ישראל היהודים והערבים בגלל אנשים בודדים שסרחו הוא ניסיון נאלח ואלחם בו בכל כוחי.

במפלגת הליכוד מסרו בתגובה לעדות האופי שנתן בהלול: ״זוהי הוכחה נוספת לאופי האנטי ציוני והשמאלני קיצוני של רשימת מפלגת העבודה ברשות בוז׳י. דברי השבח וההלל של זוהיר בהלול בעדות בשבועה שנתן בבית משפט על סוכן של חיזבאללה, שהואשם בריגול בזמן מלחמה, קשירת קשר עם האוייב ומסירת מידע לארגון טרור על בסיסי צה״ל, על מכון רפא״ל ועל סדרי האבטחה של נשיא המדינה - משקפים את התהום הפעורה בין הליכוד בראשות נתניהו לבין מפלגת העבודה בראשות בוז׳י.

"השבחים שחלק בהלול לסוכן החיזבאללה שהורשע ונשלח לכלא, מצטרפים לדבריהם של סתיו שפיר שטוענת כי התקווה הוא שיר גזעני, ושל מירב מיכאלי שקראה לא לשלוח את ילדינו לצה״ל כל עוד נמשך הכיבוש ושל יוסי יונה שלא מוכן להיות ציוני״.

יצויין כי בימים אלו מפיצים מטות ההסברה במפלגות הימין ציטוטים שאמרו חברי רשימת המחנה הציוני כנגד המדינה וההמנון.
בהלול מחנה ציוני וואלה ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד