י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
יותר מ-38 מיליון דולר

צפוי לעונש נאסר: בעלים יהודי של רשת בתי אבות הואשם בהונאת מס

בעלים של רשת בתי אבות שהואשם בהונאת מס בסך 38 מיליון דולר הודה באשמה. בהסדר הטיעון התביעה דרשה שנת מאסר, שלוש שנות שחרור בפיקוח ודרישה לתשלום פיצויים בסך 5 מיליון דולר

צפוי לעונש נאסר: בעלים יהודי של רשת בתי אבות הואשם בהונאת מס
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בעלים אורתדוקסי לשעבר של רשת בתי אבות שקרסה, שניהל יותר מ-100 בתי אבות מתוך משרד זעיר מעל פיצרייה בניו ג'רזי, הודה באשמה בבית המשפט הפדרלי בתוכנית הונאה בסך 38 מיליון דולר. ג'וזף שוורץ, הודה באי תשלום מיסים ואי הגשת דוחות כספיים שנתיים.

אם בית המשפט יקבל את הסדר הטיעון שלו, הוא יידון לשנת מאסר, שלוש שנות שחרור בפיקוח ודרישה לתשלום פיצויים בסך 5 מיליון דולר. הדיון בגזר הדין נקבע לחודש מאי, כך דיווחה רשת NBC.

"ג'וזף שוורץ הודה שהונה את ארצות הברית בכך שלא שילם סכום של יותר מ-38 מיליון דולר מס שכר", אמר התובע מניו ג'רזי, פיליפ סלינגר. "שוורץ עבר על החוק כאשר שילשל לכיסו את הכסף שעובדיו העבירו לתשלום מסים במקום להעביר אותם לממשלה; כעת הוא יישא באחריות על הפרות המס הפליליות שלו".

שוורץ קיבל עשרות מיליוני דולרים בארקנסו ב-2018 וב-2019, אך לא הגיש על הכסף דו"ח מס כנדרש בחוק, כך על פי מסמכים שהוגשו על ידי התובע הכללי של המדינה. שוורץ עדיין מתמודד עם עבירות רפואיות וחיובי מס בארקנסו הקשורים לשמונה בתי אבות שהיו בבעלותו במדינה.

גזר דינו יינתן בחודש מאי.

 

 

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד