י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אש פיננסים: שינוי מפת הפיננסים לעסקים

לרגל השקת המשרד החדש של 'אש פיננסים', יצאנו לראיין את העומדים בראש החברה המביאה בשורה חדשה בכל הקשור לעסקים וללקוחות פרטיים

אש פיננסים: שינוי מפת הפיננסים לעסקים

במרומי מגדלי 'ויטאוור' בבני ברק, כך עוברת השמועה, נחנך משרד חדש המאייש את מיטב המוחות הפיננסיים של אנשי מקצוע ותיקים בענף.

מנכ"ל 'אש פיננסים' נאות להקצות לנו מזמנו היקר בין פגישה לפגישה ולהכיר לנו עולם עסקים חדש.

• יש חברות פיננסים רבות המנסות את כוחן. מה יתרונה של 'אש פיננסים'?

"החברה שלנו מעניקה את כל השירותים המקצועיים והאמינים להם נדרש עסק מבנק. אבל בניגוד לבנק, גוף ענק שלא תמיד מעניק יחס אישי, ב'אש פיננסים' חרטנו על דגלנו בנקאות אישית מתוך יחס אמיתי. כשהלקוח נכנס אלינו לכל צורך שהוא זקוק לו, הוא יודע שכאן יקבל מענה מקצועי, עם יחס לבבי ואכפתי, תוך תפירת העסקה הטובה והנוחה ביותר בעבורו.לקוחות מגיעים ומספרים לנו שניסו בנקים וחברות שונות, ולא הרגישו כמו ב'אש פיננסים' שהחברה נמצאת בשבילם".

• מה המוטו שלכם?

"אנחנו השותפים שלך לעסק, אכפת לנו מהעסק שלך לא פחות ממך ולכן נעניק לך שירותי בנקאות פרטית-אישית, ברמה הגבוהה ביותר".

• מהו קהל היעד שלכם?

"אמנם על לקוחותינו נמנים גם אנשי עסקים מהמגזר הכללי, אבל כל העובדים מגיעים מהציבור החרדי, מבינים בכל הצרכים של המגזר החרדי, בניואנסים הדקים ובתנאים שלקוח חרדי זקוק לו. לכן אנשי עסקים חרדים, בעלי עסקים קטנים, בינוניים ואף גדולים מאוד, מוצאים אצלנו כתובת להגדלת האשראי העסקי. אנו אמונים על גיוס כספי מגופי מימון גדולים

• איזה שירות מיוחד אתם מעניקים ללקוח?

"כאמור, אנחנו עובדים למענך הלקוח, בודקים מה רווחי לך ובשבילך, אנחנו פועלים בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה, מנסים להוזיל מחירים ועלויות של קניית האשראי עד למינימום האפשרי. כל פעולה נבחנת מתוך הסתכלות של: "מה טוב לך, הלקוח הספציפי, היכן נוכל להוזיל לך עלויות ובכך למקסם את הרווחים שלך".

• מילה לסיום.

"אתם מוזמנים ליהנות מהניסיון הענף ומהמידע הפיננסי הרב שבידי יועצי החברה.לרגל חנוכת המשרדים החדשים, ניתן לתאם ייעוץ חינם ללקוחות עסקיים".

אש פיננסים: 035367111
אש פיננסים ישראל פרסומת כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד