ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נשבר הלב

הרב אלקנה ויזל הי"ד: "אחי התאום - איננו"

אלקנה היה איש חינוך שנערץ ע"י תלמידיו הרבים להם הוא היה מעביר שיעורים בבתי ספר בכל רחבי הארץ | אחיו: "הלב מסרב להאמין למילים שאני כותב"

הרב אלקנה ויזל הי"ד: "אחי התאום - איננו"
הרב אלקנה ויזל הי"ד צילום: דובר צה"ל

הרב אלקנה ויזל הי"ד נפל בקרב ברצועת עזה, כך הותר לפרסום הבוקר (שלישי) ע"י דובר צה"ל. אלקנה נפל במהלך אירוע התמוטטות המבנים על הלוחמים שעסקו במלכודם כתוצאה מירי טיל RPG שנורה ע"י מחבלי החמאס, בסמוך ליישוב כיסופים. אלקנה היה איש חינוך משכמו ומעלה שנערץ ע"י תלמידיו הרבים. הוא היה מעביר שיעורים בבתי ספר רבים ברחבי הארץ.

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, יחד עם אנשי המקצוע שוחחו עם הורי הנופלים והביעו צער עמוק על אובדנם הכבד ועל החלל הגדול שהותיר כל אחד מהנופלים.

"מלחמת העצמאות השנייה שנכפתה עלינו חושפת אותנו שוב ושוב לטוב והיפה שבחברה הישראלית ובמועצה", ספד, "רבים וטובים שעזבו הכל ורצו למערכה לעולם לא ישובו ממנה ואין מילים לנחם. כל אחד מהם הותיר משפחה והותיר דרך של נתינה והקרבה כמצפן לכולנו, יהי זכרם ברוך".

אחיו של הרב אלקנה, איתמר, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "הלב מסרב להאמין למילים שאני כותב. אחי התאום אלקנה ויזל - איננו. נפל אתמול בגבורה בקרב ברצועת עזה. ''ואז אתה תהיה כמו שמש לעולם, תהיה כמו ציפור נודדת במרחב, אתה, אתה תהיה לי מלך לעולם, מודה אני לך על דרך שנשבעת לי''.

יהי זכרו ברוך

חיילים חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד