כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מידה כנגד מידה

'שלישי בשלח' מסתיים: הזדמנות אחרונה להשיג את 'שטר הפרנסה'

גדולי וצדיקי הדור חתמו היום על 'שטר הפרנסה', לטובת התורמים להחזקת משפחות עניות • "יזכו מידה כנגד מידה לפרנסה בריווח ולעשירות, כפי שהובטחנו!" • נוסח השטר אושר ונחתם על ידי מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי, וכעת נחתם על ידי שישה מגדולי וצדיקי הדור שליט"א

'שלישי בשלח' מסתיים: הזדמנות אחרונה להשיג את 'שטר הפרנסה'
שטר הפרנסה צילום: קופת העיר

מנהג ישראל כבר מאות שנים, להקפיד על אמירת 'פרשת המן' ביום שלישי של פרשת 'בשלח' – שניים מקרא ואחד תרגום, כפי שתיקן רבינו קודש הקודשים הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימנוב זצ"ל, אשר הודיע בשער בת רבים כי אמירה זו מסוגלת מאוד לפרנסה.

לקבלת השטר לפרנסה ברווח ועשירות הקליקו כאן>>>

זאת, בנוסף למה שידוע מדורי דורות שאמירת 'פרשת המן' בכל יום מסוגלת מאוד לפרנסה, ובעצם אמירתה מעיד האדם על עצמו כי הוא מאמין באמונה שלמה, שכל מזונותיו הם מהקב"ה, הפותח את ידיו ומשביע לכל חי רצון.

בשנים האחרונות, הוסיף מרן רבינו שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, נדבך נוסף לסגולה המיוחדת, וקבע בחתימת ידו שמי שייתנו לצדקה סכום נדיב ביום מיוחד זה, יזכו לפרנסה בריווח גדול בכל ימות השנה.

מרן זצ"ל אף אישר את נוסח 'שטר הפרנסה', עליו חתם בעצמו בחייו, וכעת חותמים עליו שישה מגדולי וצדיקי הדור שליט"א.

"התורמים שלושת אלפים שקלים למשך שלוש שנים לקופת העיר עבור פרנסה בריווח למשפחות עניות, יזכו מידה כנגד מידה לפרנסה בריווח ולעשירות כפי שהובטחנו בשו"ע".

מדובר בתרומה בסכום צנוע יחסית של 84 שקלים בלבד לחודש, למשך 36 חודשים. זה סכום שכמעט כל אחד יכול לעמוד בו, והתמורה היא בדמות פרנסה בריווח גדול, עשירות!

על השטר יחתמו מרנו ורבנן הגר"מ צדקה הגר"ש גלאי, הגר"ש שטיינמן ,הגרמ"ש אדלשטיין, הגר"מ בן שמעון והגרי"ש קניבסקי.

בנוסף ביקשו הרבנים הגאונים החותמים על השטר להוסיף למהלך המיוחד גם את הכח הנפלא של 'מאה רבנים', שכידוע יש בכוחם להתיר את החרמות החמורים ביותר ולשנות סדרי בראשית, וכך נבחרו 100 רבנים גאונים וצדיקים, אשר יתאחדו כולם לתפילה, איש איש בביתו ובבית מדרשו, לטובת התורמים ל'קופת העיר' למען יזכו לפרנסה בריווח גדול.

זה הזמן לנצל את ההזדמנות שלא תחזור עד השנה הבאה, לומר את פרשת המן – שניים מקרא ואחד תרגום, להרים תרומה נדיבה למשפחות עניות ולדאוג לפרנסתם, ולזכות במידה כנגד מידה בפרנסה בריווח, החתומה בשטר הפרנסה של ששת גדולי התורה הצדיקים.


לקבלת השטר לפרנסה ברווח ועשירות הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!