כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
אבל לעדה

אחמד אבו לטיף הי"ד: "גאה להיות בדואי-ישראלי!"

אחמד הי"ד בן 26 מרהט, כתב בפוסט כי "בעזה יש ארגון טרור רצחני שלא מבדיל בין יהודי וערבי. בעדה שלי תרמו רבות למדינה, לחיילים, לקיבוץ בארי, לנחל עוז ונוספים"  

אחמד אבו לטיף הי"ד: "גאה להיות בדואי-ישראלי!"
אחמד אבו לטיף הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי אחמד אבו לטיף הי"ד נפל בקרב ברצועת עזה והוא בן 26 במותו. אחמד נפל במהלך אירוע התמוטטות המבנים על הלוחמים שעסקו במלכודם כתוצאה מירי טיל RPG שנורה ע"י מחבלי החמאס, בסמוך ליישוב כיסופים. הוא תושב רהט ואב למנסורה, תינוקת בת שנה. עובד במחלקת הביטחון של אוניברסיטת בן גוריון.

הוא כתב פוסט בפייסבוק, בו תיאר את חוויותיו מהשירות בצבא. "אני גאה להיות בדואי-ישראלי! מבחינתי, האנשים שאני חי איתם ועובד איתם הם אחיי ואחיותיי וכולנו חיים ביחד ומכבדים אחד את השני בארץ שלנו. אני גאה להיות בדואי ששירת בצה״ל כלוחם בגדס״ר הבדואי. זכיתי להגן ולשמור בשירות משמעותי שלא אשכח כל חיי. במהלך השירות גיליתי את העוצמות והיכולות שלי להתמודד עם אתגרים והכרתי את האנשים המדהימים שהפכו לחברים לכל החיים".

לפני כחודשיים סיפר על תחושותיו מאז פרצה המלחמה. "היום עזה היא אחרת לגמרי. יש שם ארגון טרור רצחני שלא מבדיל בין יהודי וערבי. בעדה שלי תרמו רבות למדינה, לחיילים, לקיבוץ בארי ונחל עוז ונוספים. אנחנו אוכלים אצלם והם אצלנו. הוכחנו למדינה מי אנחנו ומה אנחנו שווים. בדואים נהרגו. אנשי קבע וסדיר נתנו הכל למדינה. היום כואב לי על מה שקורה בישראל. אחר ה- 7 באוקטובר בדואים ויהודים ביחד. חשוב להראות שאנחנו חלק מהחברה הישראלית. אני אתן את כל כולי כחלק מהמערכת, למרות שכואב לי על חוק הלאום. יש הרבה בדואים שכואבת להם האפליה בין יהודים לערבים. אבל אנחנו מרגישים חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית.

כולנו שותפים לאותו גורל ואנחנו חייבים להיות ביחד ומאוחדים. לצערי יש אנשים שלא מאמינים בשיתוף הפעולה בין המגזרים, מנסים להפחיד, להתגרות ולהרוס את היחסים, להרוס את האמון. אל תאמינו להם ואל תתנו לזה לקרות"

על מקרה שאירע מיד לאחר פרוץ המלחמה, סיפר: "אירוע שקרה ב-9.10. בשעה 20:00 נסעתי עם גיסי, קווין יוסף אלהזייל (עבד גם הוא 4 שנים באבטחת האוניברסיטה וכיום הוא כבאי מוערך) לחלק אוכל לחיילים בבית קמה, בדרך לא יכולנו לפספס את ניידות המשטרה ובמקביל קיבלנו הודעות על חדירת מחבלים באזור משמר הנגב, ליד רהט. בגלל שאנחנו חמושים ומאבטחים מקצועיים קפצנו לשם מייד וחברנו לכוחות המשטרה. עזרנו בסריקה לאיתור המחבלים, בהרגשת אדרנלין ושליחות מטורפת. זה המעט שיכולנו לעשות ונפלה בחלקנו הזכות לקחת חלק בשמירה על הבית. במהרה המחבלים אותרו וטופלו על ידי המשטרה".

יהי זכרו ברוך

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד