ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
איך נפלו גיבורים

"בבקשה מכם תהיו אופטימיים": המכתב שהותיר אחריו הרב אלקנה הי"ד

אלקנה ויזל, מבני דקלים שנפל בקרב בדרום רצועת עזה כתב למשפחתו מכתב מרגש בו הוא מבקש "אני ‏מבקש מכם שתהיו שמחים"

"בבקשה מכם תהיו אופטימיים": המכתב שהותיר אחריו הרב אלקנה הי"ד
אלקנה ויזל הי"ד צילום: דובר צה"ל

קטע מתוך המכתב שכתב הרב אלקנה ויזל הי"ד לפני שיצא לקרב, כפי שהובא בחשבונו של העיתונאי עמית סגל. "אם אתם קוראים את המילים האלה כנראה שקרה לי משהו. ‏קודם כל במקרה שנחטפתי לשבי החמאס אני דורש שלא ‏תעשה שום עסקה לשחרור של אף מחבל כדי לשחרר ‏אותי.הניצחון המוחץ שלנו יותר חשוב מהכל, אז אנא פשוט ‏תמשיכו לפעול בכל הכוח כדי שניצחוננו יהיה כמה שיותר ‏מוחץ.

‏אולי נפלתי בקרב. כשחייל נופל בקרב זה עצוב. אבל אני ‏מבקש מכם שתהיו שמחים. אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ‏ממני. תשירו הרבה, תיטעו בלבבות, תחזיקו אחד לשני את ‏הידיים ותחזקו זה את זה. יש לנו כל כך הרבה על מה ‏להתגאות ולשמוח, אנחנו דור של גאולה! אנחנו כותבים את ‏הרגעים הכי משמעותיים בהיסטוריה של העם שלנו, ושל ‏העולם כולו. אז בבקשה מכם תהיו אופטימיים. תמשיכו ‏לבחור בחיים כל הזמן. חיים של אהבה, תקווה, טוהר
‏ואופטימיות.

‏תסתכלו לאנשים היקרים שלכם בלבן של העיניים ותזכירו ‏להם שכל מה שעובר עליהם בחיים האלה שווה את זה. ‏ושיש להם הרבה בשביל מה לחיות. תחיו! אל תפסיקו לרגע ‏את העוצמות של החיים!

‏בצוק איתן כבר נפצעתי. הייתה לי את הבחירה להישאר מאחור, אבל אני לרגע לא מתחרט על כך שחזרתי להיות ‏לוחם. להפך, זאת ההחלטה הכי טובה שהחלטתי אי פעם".

יהי זכרו ברוך

הלוויה צבאית הלוויה עזה מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד