כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בתוקף לארבע שנים

הסכם חדש נחתם: אלפי עובדים יזכו להעלאה בשכר

הסכם קיבוצי חדש לעובדי "בזק אונליין" | במסגרת ההסכם יזכו עובדי החברה, המתמחה בניהול מרכזי שירות טלפוניים, לשיפור התנאים הפנסיוניים, לקרן השתלמות ולהעלאת שכר

הסכם חדש נחתם: אלפי עובדים יזכו להעלאה בשכר
סידור עבודה צילום: freepik

ההסתדרות, ועד עובדי בזק אונליין והנהלת החברה חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם, שיהיה בתוקף לארבע שנים, יחול על כ-2,300 עובדי "בזק אונליין", חברת הבת של בזק, התמחה בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות טלפוניים ובמענה אנושי וממחושב ללקוחות. לחברה מוקדים בכל הארץ, בין היתר בקריית מלאכי, בבאר שבע ובירכא.

עיקרי ההסכם:

קרן השתלמות לעובדים בוותק של 5 שנים.

הגדלת הפרשות החברה לפנסיה של העובדים מוותק של 3 שנים.

העלאת שכר למנהלי הצוותים ב-4.2%.

העלאת שכר לאחראי משמרת ולנציגים בכירים, ושמירה על העלאה קבועה בהתאם לעליית שכר המינימום במשק.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי אמר: "הבאנו בשורה נהדרת לעובדי בזק אונליין. ההסכם דואג גם לחסכון הפנסיוני של העובדים וגם לשחיקת השכר בגין האינפלציה. אני רוצה להודות למנכ"ל וליו"ר הוועד על העבודה המאומצת יחד למען העובדים, זו דוגמה ומופת. כן ירבו".

יו"ר ועד העובדים דומיניק אטלי דימאינט אמר: "אני גאה בהסכם הקיבוצי החדש שמעניק לעובדות ולעובדים עתיד עם אופק תעסוקתי. בנינו עבור העובדים מערך מקיף ומשמעותי שמשדרג את תנאי ההעסקה ככל שהם מתקדמים בתפקידים בחברה ובוותק, בזה: קרן השתלמות, העלאת ההפרשה לפנסיה, העלאת ערך דמי ההבראה, עדיפות לעובדי החברה באיוש משרות, הגנה בהליכי פיטורין ועוד. אני מודה להנהלה ולמנכ"ל אבי אטיאס על שיתוף הפעולה".

 

העלאת שכר תוספת שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד