י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"ביטחון מתחיל בהתיישבות"

שרי ליכוד קוראים להגיע לכנס ההתיישבות בעזה

כ-20 שרים וחברי כנסת מהקואליציה צפויים להשתתף בכנס "הניצחון" שקורא להתיישבות בעזה אחרי המלחמה | שר התיירות חיים כץ: "חייבים לתקן את איוולת עקירת היישובים מגוש קטיף ומצפון השומרון"

שרי ליכוד קוראים להגיע לכנס ההתיישבות בעזה
השר חיים כץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרים בליכוד קראו להגיעה לכנס "הניצחון" שיזמה בין היתר תנועת נחלה וראש מועצת שומרון יוסי דגן, שקורא להתיישבות בעזה לאחר המלחמה תחת הכותרת "רק התיישבות תביא ביטחון", כך דווח ב-ynet.

בכנס שיתקיים ביום ראשון בבנייני האומה צפויים לקחת חלק כ-20 שרים וחברי כנסת מהקואליציה. שר התיירות חיים כץ אמר: "אני מצטרף לדברים הברורים והפשוטים של ראש מועצת שומרון וקואליציית הארגונים הלאומיים, המייצגים את רוב העם - רק התיישבות מביאה ביטחון".

"הדבר הברור אחרי הטבח הברברי ב-7 באוקטובר הוא שחייבים לתקן את איוולת עקירת היישובים מגוש קטיף ומצפון השומרון. הנסיגה יצרה את המפלצת הנאצית ברצועת עזה ואת גל הטרור שיצא בשנים האחרונות מצפון השומרון. ביטול חוק ההתנתקות והחזרה לחומש הם התחלה חשובה. התיקון והחזרת הביטחון יעברו דרך מכה צבאית חזקה ובאמצעות חידוש התיישבות ברצועה וצפון השומרון. זה גם יהיה מסר נחוש לאויבינו הרצחניים שלעולם לא נישבר. עם ישראל חייב לנצח", הוסיף.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר קרא אף הוא להגיע לכנס: "אני בטוח שכל מי שיבוא לכנס וישמע את הדברים שיש לנו לומר שם יבין היטב שהמשמעות של ביטחון המדינה ועתיד ילדינו מתחילה קודם כל בהתיישבות ובשמירה על ארצנו. כשהטרוריסטים יבינו שבתגובה למה שהם עושים אנחנו ניישב את הארץ הזו, הרבה מהם יסיקו מסקנות אחרות ממה שהם חשבו ב-7 באוקטובר".

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון הוסיף כי "אוסלו והגירוש הביאו את השואה הזו. חידוש ההתיישבות בחבל עזה ובצפון הרצועה תחילה, וגם חזרה לצפון השומרון ייתנו לנו ביטחון. מכה צבאית וניצחון התיישבותי אלה הדברים שיביאו את הניצחון על הברברים האלה".

יו"ר תנועת נחלה דניאלה וויס אמרה: "בשורה טובה שכבר יש גרעיני התיישבות שמייעדים עצמם לחבל עזה".

הליכוד עזה יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד