כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי הסערה הציבורית

שר ההגנה אוסטין הופיע לראשונה מאז הסרטן

שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, שהסתבך לאחר שנחשף כי הוא אובחן כחולה בסרטן הערמונית, אושפז ולא עידכן את הממונים עליו - הופיע לראשונה בציבור: "אני מרגיש טוב ומצפה לחזור לפנטגון בקרוב מאוד"

שר ההגנה אוסטין הופיע לראשונה מאז הסרטן
לויד אוסטין צילום: לשכת נשיא אוקראינה

שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, הופיע לראשונה מאז שאושפז בחשאי ולא יידע את הנשיא ג'ו ביידן ואת שאר הגורמים הרלוונטיים הפועלים איתו. לפי דיווח ב"ווינט", אוסטין השתתף בשיחת ועידה וירטואלית של נציגים מ-54 מדינות שמספקות סיוע צבאי לאוקראינה.

במהלך בשיחה אמר: "נהדר לראות שוב את כולכם. כפי שאתם רואים, היום אני מצטרף אליכם מהבית. אני מרגיש טוב ומצפה לחזור לפנטגון בקרוב מאוד. אני אסיר תודה לכולכם על האיחולים החמים".

לפני כשבועיים דווח כי שר ההגנה לויד אוסטין אושפז בטיפול נמרץ, אך הנשיא ביידן לא ידע על כך במשך מספר ימים. אוסטין אמר בהצהרה שנשא שהוא "במגמת שיפור" ומצפה לחזור לפנטגון בקרוב. "אני מכיר בכך שיכולתי לעשות עבודה טובה יותר כדי להבטיח שהציבור יקבל מידע מתאים. אני מתחייב לעשות טוב יותר", אמר אוסטין. "אבל זה חשוב לומר: זה היה ההליך הרפואי שלי, ואני לוקח אחריות מלאה על ההחלטות שלי לגבי החשיפה".

בנוסף, כשסגנית שר ההגנה לקחה חלק מהאחריות של שר ההגנה לויד אוסטין ב-2 בינואר מאחר והוא אושפז בסוד, אפילו היא לא ידעה שזה בגלל שאוסטין אושפז בבית חולים.

לפני שבוע עידכן הפנטגון כי השר אוסטין יעבוד מרחוק "תקופה מסוימת" ויחזור למשרד בהמשך ויש לו "גישה מלאה" לתקשורת מאובטחת. "סרטן הערמונית של מזכיר אוסטין טופל מוקדם ויעיל, והפרוגנוזה שלו מצוינת", מסרו רופאיו של אוסטין במרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד בהצהרה.

ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד