כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר בנט: לא יהיה איחוד עם הליכוד

בראיון לרדיו גלי ישראל הבוקר הודיע בנט כי אין צורך באיחוד בין הבית היהודי לליכוד: "אין צורך להתאחד אבל בהחלט אחרי הבחירות נהיה גוש לאומי אחד גדול"

בנט ונתניהו, פלאש90
בנט ונתניהו, פלאש90

שר הכלכלה נפתלי בנט התראיין הבוקר לתכניתו של יוסי בן עטר ברדיו גלי ישראל ונשאל על האפשרות לאיחוד בין הליכוד לבית היהודי. כמו כן הבהיר בנט כי הבחירות הקרובות הן "בין ציפי לבין בנט".

על האפשרות לאיחוד בין הליכוד לבית היהודי אמר בנט: "אני לא רואה איחוד כזה, אנחנו מפלגות מאוד שונות" והוסיף "הבית היהודי זו בעצם המפלגה היחידה שמתנגדת למדינה פלסטינית, כל שאר המפלגות בעד מדינה פלסטינית. המפלגה היחידה שפעלה נגד שחרור מחבלים, כל האחרות בעצם הצביעו בעד. אנחנו שונים, כל נושא היהדות, והמסורת והחיבור לזהות שלנו, זה ליבתי אצלנו. אין צורך להתאחד אבל בהחלט אחרי הבחירות נהיה גוש לאומי אחד גדול".

בנוסף חידד בנט כי "הבחירות האלה זה בין ציפי לבין בנט" ומיד לאחר מכן הסביר, "הרי בכל מקרה יהיה מחנה לאומי. אבל מה שאנחנו לא רוצים זה כמו בכל פעם שהליכוד נבחר ואז רצים ומביאים את אהוד ברק, הליכוד נבחר ורצים ומביאים את ציפי לבני שתוביל את המשא ומתן. די, אנחנו הימין, אנחנו גאים, אנחנו לא מתנצלים שאנחנו אוהבים את הארץ שלנו, הגיע הזמן לתת לנו את הכח להוביל".
בנט נפתלי בחירות איחוד ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד