כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בדרך לקרב עם ביידן

טראמפ הביס את היילי בפריימריז בניו המפשייר

אחרי ניצחונו באייווה, רשתות הטלוויזיה קבעו כי טראמפ ניצח גם בניו המפשייר, בפער של קצת יותר מ-10%. יריבתו, שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי, הבהירה כי אין בכוונתה לפרוש

טראמפ הביס את היילי בפריימריז בניו המפשייר
דונלד טראמפ / ג'ו ביידן צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

דונלד טראמפ ניצח הלילה בפריימריז הרפובליקני לנשיאות בניו המפשייר, כשהוא מנצח את יריבתו היחידה במירוץ הרפובליקני, ניקי היילי. הניצחון הגיע לאחר הניצחון שובר השיאים של טראמפ באיווה בשבוע שעבר.

הנשיא לשעבר המשיךם בקריאותיו להיילי להפסיק את המירוץ הלילה, אבל היילי אמרה לתומכים "המרוץ הזה רחוק מלהסתיים" ונשבעה להמשיך.

הבחירות בפריימריז יהיו עכשיו בדרום קרוליינה, הסקרים מראים את טראמפ מוביל עלפ היילי, למרות קשריה ההדוקים עם המדינה בה היתה מושלת לשעבר.

הנשיא ביידן אמר שהוא מצפה להתמודד מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בדו קרב חוזר. ביידן אמר בהצהרה ביום שלישי בלילה כי "עכשיו ברור שדונלד טראמפ יהיה המועמד הרפובליקני". הוא טען כי "ההימור לא יכול להיות גבוה יותר". הניצחון מקרב את טראמפ צעד נוסף לעבר הפיכתו הרשמית למועמד המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות מול ג'ו ביידן, שייערכו בנובמבר.

"המרוץ הזה רחוק מלהסתיים", אמרה היילי לתומכיה. "אני לוחמת, וכעת אנחנו האחרונים שעומדים מול טראמפ. מועמדות של טראמפ היא ניצחון של ביידן, ונשיאות של קמלה האריס".

טראמפ נאם בפני תומכיו, ותקף את ניקי היילי, מי שכיהנה תחתיו כשגרירה באו"ם: "היה לה לילה רע מאוד. היא אמרה שהיא הולכת לנצח, אבל היא נכשלה בגדול". הנשיא לשעבר התייחס לטענתה כי אם ינצח בפריימריז יפסיד לביידן בקרב על הנשיאות בנובמבר הקרוב, ואמר: "ניצחנו כמעט בכל סקר בשלושת החודשים האחרונים נגד ג'ו ביידן הנוכל, והיא לא".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד