כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
110 ימים בשבי

אביה של החטופה זעק: "איך פתאום כל הנושא הזה של התרופות נעלם?"

איתן גונן, אביה של רומי שחטופה בעזה, זעק את זעקתן של משפחות החטופים וטען: "המדינה בקומה - 110 ימים ואולי רק שני חברי כנסת דיברו איתי"

אביה של החטופה זעק: "איך פתאום כל הנושא הזה של התרופות נעלם?"
לוחמי צה"ל בשטח הרצועה צילום: דובר צה"ל

איתן גונן, אביה של רומי שנחטפה לשטחי רצועת עזה לפני 109 ימים ומאז היא מצויה בשבי חמאס כשלא יודעים מה מצבה הפיזי והנפשי, שוחח עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103fm וזעק את זעקתן של משפחות החטופים.

לדבריו, "אין לילה שאני לא חולם על רומי. זה מלווה אותי כל הזמן, 24 שעות ביממה. אני חושש למצבה של בתי ואף אחד לא מדבר איתי - 110 ימים ואולי רק שני חברי כנסת דיברו איתי. אם למקבלי ההחלטות היה ילד או ילדה באחת המנהרות, היינו במקום אחר לגמרי, הרבה יותר טוב. כנראה שהרבה יותר חטופים היו חוזרים הביתה".

בהמשך, עוד ציין כי "המדינה בקומה, אין לה את היכולת להתמודד איתנו, אז אנחנו צריכים להגביר את הטונים, להסלים את המסרים ולהגיד לציבור שמי שמקבל את ההחלטות מדינה - לא מתפקד".

"אני חושש מאוד למצבה הרפואי והנפשי של רומי ושל שאר החטופים. הם לא מטופלים בכלל", הדגיש, "שבוע אנחנו כבר לא יודעים איפה התרופות. איך פתאום כל הנושא הזה של התרופות נעלם? כאילו לא היה, כאילו לא הגיעו בכלל תרופות. איך אני יכול לקבל הוכחה שהבת שלי קיבלה את התרופות שהיא אכן זקוקה להן? כל נושא שעולה פה מתפוגג. כל מתווה מתפוגג, כל איזה סיכום מתפוגג והימים ממשיכים להצטבר".

מלחמת חרבות ברזל חמאס תרופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד