י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצל המלחמה

משרד התיירות חוזר להציג בירידים בחו"ל: "לשמר תשתית שיווק"

שר התיירות חיים כץ יחנוך את הביתן הישראלי ב-"FITUR", יריד התיירות הגדול ביותר בעולם לשוק דוברי הספרדית. עוד במסגרת היריד, השר חיים כץ ייפגש עם שרים מקבילים, חברות תעופה זרות וסוכני תיירות מובילים מספרד ודרום אמריקה

משרד התיירות חוזר להציג בירידים בחו"ל: "לשמר תשתית שיווק"
השר חיים כץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התיירות חיים כץ יחנוך היום (רביעי) את הביתן הישראלי ב-"FITUR", יריד התיירות הגדול ביותר בעולם לשוק דוברי הספרדית, הכולל את ספרד ועשרות מדינות לטינו-אמריקאיות. היריד נפתח באירוע במעמד מלך ספרד, פיליפה השישי, ובהשתתפות 33 שרי תיירות.

עוד במסגרת היריד, השר חיים כץ ייפגש עם שרים מקבילים, חברות תעופה זרות וסוכני תיירות מובילים מספרד ודרום אמריקה.

שר התיירות חיים כץ אמר: "התבשרנו אתמול בבשורה קשה. אני שולח תנחומים למשפחות הנופלים בהגנה על מדינת ישראל והזכות שלנו לחיות בשקט בארצנו. אחת המטרות של האויב היא לפגוע בכלכלת ישראל ובתדמיתנו בעולם - אסור לאפשר זאת. לאחר שנעדרנו מהיריד בלונדון, שהתקיים בסמוך לפרוץ המלחמה, אנו שבים להציג את הייחודיות והיופי של ארצנו. כך נוכל לשמר את תשתית השיווק ולהתאושש במהירות ביום שאחרי. בפגישות שאקיים עם שרים מקבילים וגורמים בתעשיית התיירות העולמית, אפעל לחיזוק השותפות בין ישראל לבין מדינות אירופה ואמריקה הלטינית".

קרוב ל-8,500 מציגים מ-130 מדינות ישתתפו השנה ביריד. כמו כן, צפויים להגיע מעל 220,000 מבקרים, מתוכם כ-130,000 קהל מקצועי. היריד נפתח מדי שנה במעמד המלך, והוא מייצר מפגש חשוב בין גורמי התיירות בעולם, לבין גורמי התיירות המובילים בספרד ובאמריקה הלטינית.

לצד ההשקעה בשווקים מסורתיים, במסגרת ההכנות ליום שאחרי המלחמה, המשרד בוחן ושוקל מחדש את ההתמקדות וההשקעות בשווקים בהם הוא פועל. המשרד מזהה פוטנציאל לא ממומש בשוק הלטיני, שכולל עשרות מיליוני מאמינים עם מוטיבציות דתיות, שיהיו הראשונים שישובו כתיירים לישראל.

הביתן הישראלי - בגודל 400 מ"ר, עוצב מחדש. השנה יציגו בו עשרות גופי תיירות ישראלים, וביניהם: רשתות בתי מלון, מארגני תיירות נכנסת, חברות תעופה ואתרי תיירות. באחת האטרקציות בביתן, יוכלו המבקרים להדפיס לעצמם על חולצה, תמונה ממגוון נופי ישראל.

בשנת 2023, נכנסו מאות אלפי תיירים לישראל מאמריקה הדרומית וממקסיקו. ההוצאה הממוצעת לאדם (לא כולל טיסה) הינה 1,950 דולר לביקור.

משרד התיירות ספרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד