כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גוללה את הסיפור

החיילים בעזה נדהמו: קשישה כפותה על מיטה

כוח צה"ל שהתכוון להיכנס לתוך מבנה בחאן יונס, סרק אותו תחילה באמצעות רחפן וזיהו דמות חשודה. כשנכנסו פנימה גילו קשישה כפותה בידיה על מיטה במצב גרוע מאוד. היא סיפרה ששני פעילי חמאס כפתו אותו כך והיא במצב הזה כבר יומיים 

החיילים בעזה נדהמו: קשישה כפותה על מיטה
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

כתב 'כאן חדשות', אבישי גרינצייג, חושף שיא חדש של שפלות ואכזריות חמאס. "יום שישי בבוקר בגזרת חאן יונס, אירוע אצל אחד הגדודים שפועלים תחת חטיבה 4: לפני פשיטה על איתור, הכח העלה רחפן לאחר שזוהתה דמות חשודה. ברחפן ראו אישה מבוגרת כפותה בידיה על מיטה.

החוקר כרז לה בעברית ובערבית. נשלל החשד לאירוע משיכה. הכוח עלה לדירה יחד עם החוקר. מצאו אישה בת 75 כפותה בידיים שלה ובמצב בריאותי גרוע מאוד. הידיים מנופחות מאוד, והיא מיובשת לגמרי.

הקשישה הכפותה מטופלת בידי חיילי צה"ל.

החוקר תשאל אותה (האירוע תועד על ידי צה"ל) תוך כדי שהרופא מטפל בה בשטח. לטענתה, המשפחה שלה ברחה דרומה. הגיעו שני פעילי חמאס עם מדים של צה"ל, כפתו אותה ואמרו לה שתגיד שצה"ל עשה את זה. ככה היא שכבה יומיים.

"יש עוד ועוד מקרים מפלצתיים ומטורפים על זקנות כפותות, זקנים ממולכדים ועוד דברים לא נורמלים. באמת שהגיע הזמן שדובר צה״ל יתחיל להוציא את החומרים הללו". סיכם גרינצייג.

חמאס חאן יונס מלחמת חרבות ברזל עזה קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד