י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קריעת ים סוף אמתית

התארסה אחרי 22 שנה בשידוכים: "כל העיר חוגגת"

אחרי שנות בדידות ושברון לב, שושי התארסה כנגד כל הסיכויים, בזכות התפילה המיוחדת והמסוגלת • כך גם אתם תוכלו לזכות בה בזמן המסוגל ביותר - ערב שבת שירה

התארסה אחרי 22 שנה בשידוכים: "כל העיר חוגגת"
פרחי כלה צילום: FREEPIK

שושי עומדת בחנות הפרחים, מוסתרת קצת. גבה אל הלקוחות הנכנסים לחנות, וידיה שוזרות במהירות זר חדש. הפנים שלה בוערות.

רק שמלכי בעלת החנות, לא תקרא לה בדיוק עכשיו. רק זה לא, אנא, השם.

הידיים שלה בוחרות שלושה שריגים ארוכים, מלאי עלים ירוקים ורעננים. בהחלטה של רגע היא שולפת עוד שלושה, מפנה קצת מקום לידה, ומתחילה לקלוע אותם. כמו חלה של שבת. קליעה על שש. הקליעות הראשונות מוכיחות לה שהרעיון החדש מתקבל נהדר. מקלעת ירוקה ופורחת, שתהווה מסגרת מושלמת לזרים ענקיים שמזמינות מחותנות כבודות עבור מסיבות אירוסין...

לחצו כאן ותהיו שותפים לסגולה הבדוקה לשידוכים>>>

היא נועצת שושנים אדומות אחדות בין הקליעות, ומוסיפה גיפסניות לבנות פה ושם. כל שושנה כזאת ננעצת גם עמוק עמוק בתוך ליבה.

"שושי, בואי תגידי רגע מה דעתך..." היא שומעת את מלכי קוראת לה, והלב שלה נופל שוב. לא עכשיו. לא עכשיו. שלא יראו את הדמעות. 

כשיוכבד נכנסה לחנות, היא עמדה כבר באותה פינה מוסתרת למחצה. יוכבד, החברה שלה מהכיתה, נערת החסד של השכונה, דיברה בפלאפון שלה בהתלהבות בעודה נכנסת אל חנות הפרחים.

"אני בחנות הפרחים מזל-טוב. הם עושים את זרי האירוסין הכי יפים בעיר. והכלה שלי... נו, מגיע לה סידור הפרחים הכי מדהים".

שושי, בקצה המוסתר של החנות, שמעה. חשכה ירדה עליה.

היא מאחלת ליוכבד את כל הטוב שבעולם. אבל יוכבד באה עכשיו להזמין זר אירוסין שני, שני! עבור ילדיה הנישאים בשעה טובה בזה אחר זה. יוכבד היא כבר שוויגער, ואולי היא כבר סבתא, כשלעומת זאת שושי עדיין הולכת עם הקוקו שלה, כמו בימי הסמינר...

יוכבד סיימה את השיחה הקולנית ונרעשה ממראה עיניה שנים לא ראתה את שושי בת כתתה שעדיין מתהלכת בשערות ראשה. 

סוף סוף יוצאת יוכבד מן החנות, ועולה על האוטובוס לחזור הביתה. בדרך, היא ממשיכה לנהל שיחות אינסופיות מהפלאפון שלה.

היא לא יודעת שבספסל מאחוריה יושבות שתי נערות בוגרות, ובלי לרצות הן שומעות אותה מדברת.

"... את שומעת מה זה? כאב לב שאי אפשר לתאר... היא עדיין עובדת באותה חנות פרחים! עשרים שנה,עם אותו קוקו ואותו מבט כנוע בעיניים. אני נכנסת לשם להזמין סידור פרחים לכלה השניה שלי, ולנכד החדש שנולד לי – והיא עדיין רווקה, רחמנות, אני אומרת לך, רחמנות. אין דברים כאלה".

אילה וצביה מחווירות. הן יודעות מצוין על מי היא מדברת. שושי, אחותה המקסימה של אמא. שושי שכולם כבר התפללו עליה שבע מאות פעמים ונתנו צדקה לזכותה וקיבלו קבלות... עכשיו דמה נשפך ברחבי האוטובוס.

"היא בת 42, כמו כולנו... ועדיין בחורה. שושי המסכנה שהייתה הבחורה הכי מוכשרת בשנתון... רחמנות!", אומרת יוכבד בקול רם.

"היום אנחנו תורמות ל'תורת חסד'", אומרת איילה בנחישות. צביה מהנהנת. הן דנו על העניין כבר כמה פעמים, והדבר עוד לא הסתייע. "עוד היום אנחנו תורמות. אנחנו לא יכולות להמשיך בסדר היום בלי שנדע שעשינו כל מה שאפשרי לאדם לעשות למענה!".

ובערב, בבית, הן מוצאות את המספר ומחייגות, ומשלמות מכיסן הפרטי. שתי נערות, אחייניות, של דודה אחת בת ארבעים ושתיים. הן משלמות החזקת מניין אברכים, בהבטחה שכאשר שושי תתארס – הן תשלמנה מניין נוסף כהודיה להקב''ה

שושי תתארס? זה נראה כל כך רחוק. אבל הן מאמינות באמונה שלמה בזכותה של מצוות הצדקה, שדרכה מביאים תורה ותפילה לעולם.

אחרי ארבעה שבועות הבית כמעט מתפוצץ מרוב מתח, ובטרם ימלאו לתרומה שלושים יום – שושי מתארסת.

נדמה שכל העיר חוגגת ורועשת. החנות שבה שושי עובדת שולחת את הזר הכי גדול שנעשה אי פעם. ארבעה אנשים נושאים אותו. ובמסיבת האירוסין הענקית והעליזה עומדות מן הצד שתי בנות ולא גומרות לדמוע.

הן יודעות שהן הן היו השליחות להביא את הגאולה. הן אלו שהחזיקו תורה של עמלי 'תורת חסד', והתורה היא שקולה כנגד הכל  והיא מניבה להן אושר ועושר שאין כמותו בכל העולם כולו, ובצדק!

לפני שנים רבות עמוד התורה ליבן של ישראל רבי יעקב אדלשטיין זצוק''ל נרתם לסייע למעוכבי זיווג ע''י תפילה מיוחדת שתיקן לאומרה בציונם של מרנא החזו''א ובציון הסנדלר הקדוש. רשת הכוללים 'תורת חסד' זכו שמרן זצ''ל התפלל באופן אישי על מחזיקי התורה ובחסדי שמים ברבות השנים אלפים שניסו את הסגולה הבדוקה הזאת זכו להיוושע מי בבניין עדי עד ומי בזרעא חיה וקימא  ובפרנסה בנקל

בליל שישי ערב שבת בשלח, שבת שבה קוראים. את שירת הים, יתקיימו מעמדות התפילה המרטיטים של רשת הכוללים בארבעה מקומות המסוגלים:

בציון מרנא החזון איש זיע''א ובציון הסנדלר הקדוש כשלפני התיבה יתפלל הגאון הצדיק רבי ישראל אדלשטיין שליט''א  תפילה וזעקה לזיווג הגון בקרוב ובקלות

בביתו של מאורן של ישראל מרן רה''י הגרמ''צ ברגמן שליט''א יתקיים תפילה וזעקה לפתיחת שערי הפרנסה בשפע בקלות ובהרחבה

כ''ק גאב''ד זוועהיל שליט''א בציון זקנו פועל הישועות רבי גדליה משה מזוועהיל זצ''ל תפילה מיוחדת להשבת מתמודדים לדרך התורה ויר''ש.

לחצו כאן ותהיו שותפים למעמדות המסוגלים לשידוכים של רשת הכוללים תורת חסד>>>

תורת חסד מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד