ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הבדיקה גילתה

מורים כינו ילד בן 12 'עצלן' - אבל למעשה היה לו גידול ענק במוח

מורים בצ'ליאבינסק ברוסיה, חשבו שילד בכיתה עצלן ללמוד לאחר שהוא כל הזמן נרדם, אבל נסיעה לבית החולים - וסריקת MRI חשפו גידול גדול במוחו. אמו של הילד, אמרה לתקשורת ברוסיה: "בהתחלה זה נראה כאילו מישה סתם התעצל"

מורים כינו ילד בן 12 'עצלן' - אבל למעשה היה לו גידול ענק במוח
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

לילד בן 12 שהציונים שלו לא הפסיקו לרדת בבית הספר ברוסיה לאחר שתמיד התעייף היה למעשה גידול ענק בראשו.

תחילה חשבו שמישה, ששם משפחתו לא פורסם, סתם התעצל כאשר היה בבית הספר וסבל מעייפות. אבל כשהחל לצלוע, התקשה בתנועת גפיים והתלונן על כאבי ראש , מישה נלקח לבית החולים לבדיקת MRI, והתגלה גידול גדול במוחו. הוא היה צריך לעבור ניתוח כדי להסיר את הגידול בגודל 12 ס"מ.

אלנה, אמו של הילד, אמרה לתקשורת ברוסיה: "בהתחלה זה נראה כאילו מישה סתם התעצל. ואז הופיעו תסמינים אחרים. הבן שלנו התחיל לצלוע, זרועו נעה בצורה לא טובה, והוא התלונן על כאבי ראש".

כעת, מישה, מצ'ליאבינסק, רוסי , זקוק לשיקום, אך הרופאים מאמינים שהניתוח הצליח. הנוירוכירורג גרמן ספרונוב אמר לתקשורת המקומית: "הילד סבל מכאבי ראש, פניו התעוותו, הוא חווה חולשה בגפיים. כשהילד הגיע אלי הופתעתי מאוד, כשהסתכלתי על סריקות ה-MRI. לילד היה נוירוציסטיקראוזיס - זיהום מוחי.

על פי ארגון הבריאות העולמי, נוירוציסטיקראוזיס הוא זיהום טפילי הנגרם על ידי תולעת. החובשים שטיפלו במישה מאמינים שהוא נדבק בזיהום באמצעות ידיים מלוכלכות.

רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד