ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"אל תבכו, תדעו כי חייכתי"

סיכל שני פיגועים בחייו הקצרים ונפל בעזה

בגיל 22 נפל ניקולס ברגר באסון קריסת המבנים בחאן יונס. הוא צעיר הנופלים באסון המחריד. רבים ליוו אותו בדרכו האחרונה בהר הרצל. "אחי הקטן, האושר, המלאך השומר שלי. לא אשכח אותך בחיים", ספד לו אחיו

סיכל שני פיגועים בחייו הקצרים ונפל בעזה
ניקולס ברגר ז"ל צילום: אתר צה"ל

בכל שישי, רס"ל במיל' ניקולס ברגר הי"ד בן 22 מירושלים, היה מביא זר פרחים לסבתא ולאמא דיאנה שגידלה אותו לבדה. בבית היה ילד של אהבה, ובצבא - מקצוען, למד להיות קלע חוד או כמו שהגדירו אותו חבריו לגדוד - "רבאקיסט". כשהשתחרר מהשירות בגבעתי, התגייס לאבטחת הרכבת הקלה בירושלים. שני פיגועים סיכל בחייו הקצרים.

"אם מה שהכי אהבתי לעשות יהרוג אותי, אל תבכו, תדעו כי חייכתי". זה היה הסטטוס של ניקולס ברשתות החברתיות. אתמול (רביעי) בהר הרצל - בכו על לכתו.

"אחי הקטן, האושר, המלאך השומר שלי. לא אשכח אותך בחיים. סלח לי שלא שיניתי את הגורל המר הזה" ספד לו האח נתן. שונטל איבדה את החבר הכי טוב: "תמיד מצאנו את הדרך זה לזו, הפעם לא תחזור. מכיתה ב', כשנכנסת לכיתה עם תסרוקת פטריה - ידעתי שזה משהו מיוחד. הגנת עליי גם כשזה בא על חשבונך".

משפחתו וחבריו של ניקולס עמדו סביבו והתבוננו ארוכות בערימות הפרחים על הקבר הטרי. בכל פעם מישהו אחר נזכר במשהו מניק והתחיל שוב לבכות.

רס"ל (במיל') ניקולס ברגר, לוחם בגדוד 8208 שבחטיבה 261, נפל בפיצוץ וקריסת המבנים על 21 החיילים בחאן יונס, בדרום רצועת עזה, ביום שני י"ב שבט ונטמן אתמול רביעי בחלקה הצבאית בהר הרצל. ברגר הוא צעיר הנופלים בתקרית - רק בן 22 בנופלו.

מלחמת חרבות ברזל חאן יונס עזה חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד