כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מאבדת לגיטימציה

ינון מגל מפתיע: "טמטום מוחלט. קונספירציות דביליות"

חברת הכנסת גוטליב נשארת בודדה בצריח. אפילו איש הימין ינון מגל מפריך פומבית את טענותיה שכביכול בעלה של אשת המחאה שקמה ברסלר בגד במדינה בהיותו איש מוסד

ינון מגל מפתיע: "טמטום מוחלט. קונספירציות דביליות"
ינון מגל ברדיו 103FM צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

איש התקשורת ינון מגל מפתיע כאשר גם הוא מצטרף לביקורת נגד חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד'. "יש לי הרבה מאוד ביקורת על שקמה ברסלר. לדעתי יש לה חלק ואחריות באסון שפקד אותנו חברתית, ובהחלשת ישראל, צה"ל ומע' הבטחון, מה שהוביל בין היתר לאסון ה7 באוקטובר. ואני מבקר אותה רבות". כתב מגל, "אבל הטענה שבעלה דיבר עם סינוואר וכאילו בגד במדינה היא טמטום מוחלט. ואין לי כח לקונספירציות דביליות".

גוטליב מעוררת סערה ביממה האחרונה בעקבות ציוץ ברשת X ובו הפריחה טענה הזויה. וכך כתבה: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה״ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!".

המוסד הוציא בתגובה הכחשה: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד". לשון ההכחשה.

גם ראש השב"כ רונן בר התערב בנושא ושיגר אמש מכתב ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה והעתקים ליועמש"ית לממשלה ועוד ובו האשמה כי חברת הכנסת גוטליב פוגעת בביטחון המדינה ביודעין.

ינון מגל גוטליב שקמה ברסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד