כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אחרי מכתבו החריג

טלי גוטליב לא מרפה: "לראש השב"כ מותר הכל"

הפוליטיקה והרשתות החברתיות ממשיכות לסעור עקב כך שחברת הכנסת גוטליב לא מוכנה לחזור בטענותיה המופרכות על כביכול בגידה במדינה שהובילה לאסון ה-7 באוקטובר | שיגרה מכתב ליו"ר הכנסת ויצאה במתקפה נגד ראש השב"כ שטען כי היא פגעת בביטחון המדינה | כל הפרטים 

טלי גוטליב לא מרפה: "לראש השב"כ מותר הכל"
רונן בר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גם אחרי הכחשת המוסד הרשמית והחריגה, ואחרי מכתבו החריג של ראש השב"כ רונן בר ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה נגדה, חברת הכנסת טלי גוטליב, לא חוזרת בה ומשיבה מתקפה כנגד ראש השב"כ בציוצים ברשת X ובמכתב תגובה ששיגרה ליו"ר הכנסת.

 

בנוסף למכתב כותבת גוטליב הלילה בחשבון ה-X שלה: "אדוני ראש השב"כ. הפוסל במומו פוסל. הבנתי שאתה טוען שפגעתי בבטחון המדינה. אצת רצת בתלונה ליו״ר הכנסת. אתה חייב להבין אתה לא מפחיד אותי. רק טובת עם ישראל ובטחון המדינה לנגד עיני. מצורפת תגובתי מהר מהר לפני שתספיק להוציא צו איסור פרסום. יש לך כל כך הרבה הסברים לספק לעם ישראל".

עוד המשיכה לתקוף: "ראש השב״כ שחושב שיאותרג לעד, היום מתחת לקו הרדאר ערך סבב מינויים בעת מלחמה, בכללם ראש מרחב דרום וראש אגף חקירות. בכירים במערכת הבטחון תהו בדבר. אבל לראש השב"כ מותר הכל. הרי כולם חוץ ממני לא יאמרו דבר. ראש השב״כ שראוי שיתפטר אחרי המלחמה דואג לחילוף בכירים. אמתין לתלונה נוספת נגדי".

גוטליב רונן בר המוסד שקמה ברסלר אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד