כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בשמאל עוקצים ומלגלגים

אחיו של ראש הממשלה יחל להגיש תוכנית רדיו

הרדיולוג מצטרף לרדיו: תחנת 'גלי ישראל' מצרפת לשורותיה את ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה שיחל לשדר תוכנית אישית מחר יום שישי | בשמאל לא אהבו ועקצו 

אחיו של ראש הממשלה יחל להגיש תוכנית רדיו
עידו נתניהו צילום: מתוך שידורי כאן 11

ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר הינו סופר, רדיולוג ומחזאי, מצטרף לרדיו 'גלי ישראל' המזוהה עם הימין. לפי הדיווח של גיל משעלי ב'מאקו' שם התוכנית - "בזווית אישית עם עדו". היא תשודר לראשונה מחר יום שישי בבוקר.

התוכנית שתכלול ראיונות ודיונים בנושאי אקטואליה, חדשות חוץ ותרבות, תשודר מידי יום שישי. יצוין כי בעבר שידר בתחנה גם אחיינו יאיר נתניהו שכעת שוהה במיאמי שבפלורידה.

בתחנה משדרים אנשי הימין הבולטים, שרון גל, יעקב ברדוגו, נועם פתחי ויותם זמרי, ארז תדמור ויוסי דוידוב. לאחרונה הצטרפו שי גולדשטיין ואלדד יניב ללוח השידורים. מדובר באנשי שמאל שעברו בחודשים האחרונים למחנה הימין ומככבים מאז גם בערוץ 14.

בשמאל כמובן לא פרגנו לעדו נתניהו כאדם מוכשר ומשכיל בזכות עצמו והרימו גבה. איש השמאל הקיצוני יריב אופנהיימר כתב ברשת X: "מה הם בדיוק הכישורים הרדיופונים שלו? תחנת רדיו המעסיקה קרוב משפחה של נבחר ציבור, ללא עבר עיתונאי, תקשורתי, חייבת לתת תשובות. למה?".

גם דוד ורטהיים, כתב 'וואלה' לא היה שבע רצון וכתב: "היי משפחת נתניהו, כשאומרים "תחנת הרדיו המשפחתית" מתכוונים כמטאפורה. לא הכל חייב להיות עם כפית. קצת איפוק". תגובות ארסיות רבות נכתבו נגד הג'וב החדש, אולם הציבור יצביעו באוזניים.

בנימין נתניהו עידו נתניהו רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד