י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

"אגיע לכל מקום כדי להיאבק בגרעין האיראני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה, לביקורת על שקיבל את ההזמנה לנאום בקונגרס האמריקני

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (א'), בפתח ישיבת הממשלה לביקורת על שקיבל את ההזמנה לנאום בקונגרס האמריקני.

"בשבועות הקרובים עלולות המעצמות להגיע להסכם מסגרת עם איראן", אמר, "ההסכם עלול להשאיר את איראן כמדינת סף גרעינית, דבר שיסכן בראש ובראשונה את קיומה של מדינת ישראל. זו אותה איראן שהשתלטה על לבנון ועל סוריה, ועכשיו משתלטת על תימן ועיראק. זו אותה איראן שמכינה נגדנו חזית אקטיבית גם מרמת הגולן וגם מדרום לבנון. אסור שאותה איראן תתקדם לנשק אטומי.

"כראש ממשלת ישראל, אני מחויב לעשות כל מאמץ כדי למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני שיכוון כלפי מדינת ישראל. המאמץ הזה הוא חובק עולם, ואגיע לכל מקום שאליו אוזמן כדי להשמיע את עמדתה של מדינת ישראל וכדי להגן על עתידה וקיומה".

ראש הממשלה התייחס גם ליום השואה הבינלאומי ולדו"ח על האנטישמיות הגוברת ואמר: "השבוע אנחנו נציין ברחבי העולם את יום הזיכרון הבינלאומי להנצחת קורבנות השואה ואת היום למאבק באנטישמיות. בשנה האחרונה אנחנו עדים לעלייה באירועים אנטישמיים וגל של אנטישמיות ששוטף חלקים נרחבים מהעולם, בראש ובראשונה את יבשת אירופה. מול התופעות הללו צריכות ממשלות העולם לפעול ביתר תקיפות. ההיסטוריה כבר לימדה אותנו שאלימות שמתחילה כלפי היהודים אינה נעצרת עם היהודים. היא כמו אש בשדה קוצים, שמתפשטת מהר מאוד לכלל החברות וכלל האזרחים.

"במקביל, עלינו להקל על כל החסמים שמקשים על עליית יהודים לארץ ישראל. ישראל היא הבית הלאומי של כל יהודי, ואנחנו נפעל כדי להביא עולים למדינת ישראל".
נתניהו ראש הממשלה קונגרס ארהב ביקורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד