כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"מורשת של גבורה"

סגן השר: "מאה מיליון שקלים יחולקו לניצולי השואה החיים בישראל"

מקלב הודיע בטקס יום השואה הבין לאומי על מאה מיליון שקלים שיחולקו לניצולי השואה החיים בישראל. "הגבורה והעוצמה שאנחנו רואים בימים אלו היא המורשת שלכם ניצולי השואה, יחד עם זאת אין להשוות בין השואה לאירועים בימים אלו", אמר מקלב

סגן השר: "מאה מיליון שקלים יחולקו לניצולי השואה החיים בישראל"
סגן השר אורי מקלב צילום: ללא קרדיט

סגן השר הממונה על ניצולי השואה בממשלה, אורי מקלב נאם היום (חמישי) בטקס יום השואה הבין לאומי בבית ציוני אמריקה והודיע: "מאה מיליון שקלים יחולקו לניצולי השואה החיים בישראל".

בפתח דבריו אמר מקלב: "ההתקפה הרצחנית שחווינו ב-7 באוקטובר, והפשעים הנוראיים שבוצעו וממשיכים להתבצע על ידי חמאס, חשפה את כולנו לרוע מתועב, אכזרי ובלתי אנושי, שרובנו לא הכירו עד כה.

סגן השר אורי מקלב בנאום בטקס יום השואה

לכידותו ואמונתו של העם שלנו התגלתה במלוא עוזה ועוצמתה, בכל החזיתות ובכל המישורים הגבורה והמסירות שאנחנו רואים היום הן בעצם המורשת שלכם הניצולים!. - מורשת של גבורה ושל תקומה".

מקלב הוסיף: "אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מלאים לכל הפצועים, ותנחומים למשפחות החיילים שנפלו בקרבות. האירועים הקשים משקפים באופן מוחש ונותנים לנו קצת מושגים על השואה והיקפיה. אך אין להשוות בין השואה שאת זכרונו אנו מנציחים היום, לבין המתקפה והמלחמה שבה אנו נמצאים בימים אלו

מאז תחילת המלחמה, עמדנו יחד עם ועידת התביעות בקשר שוטף מול ממשלת גרמניה, שביקשה להביע הזדהות מלאה עם ישראל ועם כאב הניצולים. וכאות להזדהות זו היא מבקשת להעביר למדינת ישראל סכום כולל של מאה מיליון שקלים, שיחולק לכלל ניצולי השואה החיים בישראל.

הלוואי שנזכור להישאר מאוחדים ומלוכדים, עם ישראל אחד! בימי שגרה ושלום", כך סגן השר מקלב.

יום השואה הבינלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד