כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרעי נגד לפיד: "מתוסכל ומוליך לשיח של שנאה"

יו"ר 'יש עתיד' תקף הבוקר את יו"ר ש"ס, והאחרון לא נשאר חייב: "אתה לא רואה כלום כי הם שקופים בשבילך"

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

יו״ר ש״ס, אריה דרעי, פרסם הבוקר (א) הודעה בעקבות דברי הסתה של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד: "יאיר לפיד, שר האוצר ששנתיים שלמות לא ראה את שני מליון הישראלים השקופים שנמצאים מתחת לקו העוני, מוליך שוב את כולנו מרוב תסכול לשיח של שנאה,

"יאיר, אנחנו לא נגרר לשם. אבל מכיוון שאתה לא רואה כל מי ששונה ממך, רק נזכיר לך שברשת החינוך של תנועת ש״ס לומדים כבר שנים לימודי ליבה עוד לפני שידעת מה זה אומר. הציבור החרדי יצא לשוק העבודה עוד כשאתה דיבררת את עצמך באולפן שישי, אבל אתה? אתה לא רואה כלום כי הם שקופים בשבילך. יאיר, לא יעזור לך, המהפכה חוזרת".

כאמור, הבוקר, בראיון שעניק יו"ר יש עתיד הוא נשאל על כך שבעבר פסל את יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר שלא ישב בממשלה עם עבריין שהורשה.

לפיד השיב: "לא נכון, רק בשביל ההיסטוריה, אני חושב שאריה דרעי לא צריך להיות בפוליטיקה, אדם שהורשע וישב בבית כלא כי הוא גנב לא צריך להיות ראש מפלגה שמתיימרת לייצג ערכים יהודים. אבל אני לא פוסל אף מפלגה ואף אדם.כי פסילות ןחרמות זה דבר רע בחיים הפוליטיים.

"אני לא אתן להם ולעבודה וגם לא לליכוד לבטל את חוק השוויון בנטל, יש עליה של 300 אחוז ביציאה של חרדים צעירים לעבודה, יש עליה של 40 אחוז בגיוס אחרי כל ההפגנות, ואני לא אתן לבטל את זה כמו שלא אתן להוציא את לימודי הליבה. זה טוב לחרדים והם יודעים את זה", אמר לפיד.
דרעי לפיד הסתה עימות מורשע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד