י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הלוחמה הכלכלית

ארה"ב ובריטניה צפויות להטיל עיצומים על מנהיגי החות'ים

מספר בכירים יושפעו מההחלטה על הטלת הסנקציות | זאת לאחר שארה"ב הודיעה כי היא מטילה סנקציות על חברות שהקלו הזרמת כספים לחות'ים

ארה"ב ובריטניה צפויות להטיל עיצומים על מנהיגי החות'ים
המורדים החותים צילום: צילום מסך

לפי דיווח בסוכנות הידיעות הכלכליות האמריקאית, 'בלומברג', ארה"ב ובריטניה צפויות להטיל עיצומים על מנהיגי החות'ים. לפי הדווח לפחות 4 בכירים יושפעו מההחלטה על הטלת הסנקציות, כאשר ברגע בו הן הן ייכנסו לתוקפן - נכסיהם יוקפאו ויחולו עליהם איסורי נסיעה.

לפני כחודש, ארצות הברית הודיעה כי היא מטילה סנקציות על "אדם פרטי וכן על שלוש חברות של סחר-חליפין בהאשמה שאלו מאפשרות הזרמת סיוע פיננסי מכיוונה של איראן אל המורדים החות'ים ובכך הם מסייעים להם להמשיך בלחימה". שתיים מאותן חברות ממוקמות בתימן ואחד בטורקיה. הדברים נאמרו על ידי בריאן נלסון, הממונה על תחום מימון הטרור בממשל ביידן.

עוד מסר נלסון בהצהרה כי "הפעולה מדגישה את נחישותנו להגביל את זרימת הכספים הבלתי חוקית לחות'ים, שממשיכים לבצע תקיפות על ספינות בינלאומית, במטרה לערער ולסכן את היציבות של האזור" .

בשבוע שעבר האיחוד האירופי החליט להטיל סנקציות נגד מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר כאשר לאחר הטלת העיצומים, האיחוד יכול להקפיא את נכסיו של סינוואר בכל המדינות החברות בו ובנוסף, נאסר על מדינות האיחוד לספק לו משאבים ומימון.

 

מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד