כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה ניטרלה מטען

מי ניסה לחסל את המתמודד לראשות העיר

מטען חבלה שהוצמד לרכב בבת ים נוטרל הערב ללא נפגעים. מדובר ברכבו של שלמה לחיאני, ראש העיר לשעבר שמתמודד שוב בבחירות המוניציפליות שמסר לשוטרים בשטח: "אין לי מושג מי מבקש לפגוע בי"

מי ניסה לחסל את המתמודד לראשות העיר
הזירה בבת ים צילום: דוברות המשטרה

מטען חבלה הוצמד הערב (חמישי) לרכבו של ראש העיר בת ים לשעבר שלמה לחיאני, המתמודד בימים אלה כדי לשוב לכס ראש העיר. בשעה זו פועלים חבלנים לנטרול המטען.

עדי ראייה סיפרו לברהנו טגניה ב'חדשות 12' כי מי שזיהה את החשוד כמטען הוא לחיאני עצמו שהתקשר מיד למשטרה. חבלנים שהגיעו פירקו מטען שנראה על פניו כמאולתר, ולקחו אותו למעבדות של המשטרה. בנוסף דווח כי השוטרים גבו ממנו עדות בשטח. "אין לי מושג מי מבקש לפגוע בי", אמר לחיאני.

לחיאני. (מתוך הפייסבוק)

שלומי לחיאני מסר לפניית כלי התקשורת: "מדובר במטען מדומה שכנראה הוטמן בידי אנשים שמנסים למנוע ממני להיבחר לראשות העיר. אין לי אויבים, רק יריבים פוליטיים. חבל שגם בימים אלה יש המבקשים לפגוע במקום לשמור על אחדות ומוסר. אני נחוש מתמיד להחזיר לתושבי בת ים את הביטחון".

מדוברות המשטרה נמסר הערב: "לפני זמן קצר התקבל אירוע על חשד לחפץ חשוד ליד רכב בבת ים. שוטרי תחנת בת ים וחבלני מחוז תל אביב, סוגרים את רחוב העצמאות ומטפלים בזירה. נפתחה חקירה לבירור הנסיבות".

בת ים מטען חבלה בחירות מוניציפליות 2023 בחירות מקומיות 2023 שלומי לחיאני ניסיון חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד