כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הסאגה נמשכת

ברסלר נגד חה"כ גוטליב: "הסירי את חסינותך"

שקמה ברסלר פנתה במכתב בו היא מאיימת לתבוע את חברת הכנסת טלי גוטליב: "פרסמת קונספירציה הזויה ושקרית עלי ועל בן זוגי. הסירי את חסינותך"

ברסלר נגד חה"כ גוטליב: "הסירי את חסינותך"
בית המשפט העליון צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

פרופ׳ שקמה ברסלר פנתה הבוקר (שישי) לח״כ טלי גוטליב באמצעות פרקליטיה, עוה״ד עידן סגר ואוהד רוזן, בדרישה שתודיע כי היא מוותרת על טענה לחסינות פרלמנטרית על הפצת שקרים וקונספירציות בזמן מלחמה המהוות פגיעה חמורה בבטחון המדינה. לטענת ברסלר, דבריה של גוטליב פוגעים פגיעה קשה באנשי שירות הביטחון ובבטחונם של בני משפחותיהם.

מתוך המכתב: ״בלב המעשיה שפרסמת בעניין מרשתנו - במטרה לגרוף הון פוליטי על גבה - מיקמת את בן זוגה. היותו עובד ציבור, המנוע מלהגיב על שקרייך הבוטים, הפכה אותו למטרה נוחה לתאוריות הקונספירציה ההזויה שבחרת להפיץ ולטפח, בכוונה לפגוע במרשתנו".

כזכור, לפני יומיים חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד שיתפה פרסום שאמינותו איננה ברורה כלל ולפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת".

גוטליב כתבה: "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!", טענה.

ממשרד רה"מ נמסר אז בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים נמסר בתגובה: "‏מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. ‏מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

שקמה ברסלר גוטליב המוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד