א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אחרי הסערה

מסעדת "7 באוקטובר" בירדן הסירה את השם

מסעדת השווארמה בירדן שנקראה "7 באוקטובר" על שם תאריך המתקפה של מחבלי החמאס על ישראל הסירה את שמה, אחרי שעוררה סערה בעקבות פרסום תיעוד המונים מסתערים על המסעדה שהפכה פופולרית

מסעדת "7 באוקטובר" בירדן הסירה את השם
המסעדה ללא השלט צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר הופץ ברשתות החברתיות תיעוד של מסעדה בשם "7 באוקטובר" בירדן, על שם תאריך מתקפת הטרור האכזרית של החמאס על ישראל. לאחר הסערה שיצר שם המסעדה, תיעוד מירדן מראה כי השם הוסר.

חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב להסרת שם המסעדה ואמר: "‏בירדן הסיר בעל החנות את השלט של 7/10 שנתלה על חנות פרטית. אבל כאן עדיין יש פארק ע״ש הטרוריסט כהנא שממומן בכספי ציבור ובתוכו קברו של ברוך גולדשטיין שטבח בעשרות מתפללים פלסטינים בתוך המסגד בחברון, שהוקם ביוזמת מועצה מקומית של ההתנחלת קרית ארבע. אני מעריך שכל אלה שפנו לירדן או שהוציאו הודעה לא יפעלו להסרת הפארק שממומן ע׳י כספי מדינת ישראל מזה שנים רבות. צביעות וחוצפה ישראלית".

בירדן דווח בשבוע שעבר כי המסעדה יצרה אינטראקציה עם החברה הירדנית שתומכת מאוד בטבח שביצעו אנשי החמאס. שם המסעדה התקבל בברכה על ידי תומכי טרור רבים ברשתות החברתיות.

לאחר הסערה נשאל הבעלים בטלפון: "הגעתי למסעדת 7 באוקטובר?". בעלי המסעדה ענה: "לא, בלי 7. אנחנו מסעדת 'אוקטובר'". עוד טען כי הבחירה בשם לא נעשתה כדי לחגוג את הטבח: "אנחנו לא פוליטיקאים וזה לא 7 באוקטובר בעזה".

בעלי המסעדה הסביר: "הבת שלי סיימה לימודי רפואה ב-7 באוקטובר באלג'יריה. שינינו את זה כי זה הובן פוליטית. השם החדש הוא אוקטובר בלבד. בלי 7. אין לנו שום קשר לפוליטיקה".

ירדן מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד