כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הותירה יתומים קטנים

טרגדיה בערב שבת: אישה צעירה נפטרה פתאומי

ביום שישי שעות ספורות לפני כניסת השבת נפטרה אישה צעירה מרת דבורה ישראלי ע"ה מחסידות דאראג לאחר שלא קמה משנתה בערב שבת והיא בת 28 בלבד. הושגה הסכמה על שחרור הגופה לקבורה. הלוויתה תתקיים הערב מביהמ"ד של דאראג לבית החיים באלעד

טרגדיה בערב שבת: אישה צעירה נפטרה פתאומי
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה בערב שבת בבני ברק, עם פטירתה הפתאומית של האישה הצעירה מרת דבורה ישראלי ע"ה מחסידות דאראג והיא בת 28 בפטירתה. 

ביום שישי עוד הכינה את השבת בביתה ואף אפתה עוגה לשמחה לשבת עלייה לתורה למשפחה מהחסידות, בצהרי שישי הלכה לנוח ולפתע השיבה את נשמתה ליוצרה ככל הנראה מדום לב פתאומי. 

לאחר פעילות נמרצת של מנכ"ל זק"א צבי חסיד והקמב"צ יחיאל גולדמן ששהו בזירה בסיוע מפקד תחנת בני ברק ר"ג סנ"צ רותם וסקר הושגה הסכמה של משטרת ישראל והפרקליטות לשחרורה לקבורה. חסידים שהמתינו מתחת לביתה וכוחות גדולים של משטרה מנגד הצטרפו לקדיש שנאמר עם הכנסתה לאמבולנס זק"א תל אביב בדרכה לקבורה במוצאי שבת. 

המנוח ע"ה נולדה בבני ברק בי"ב טבת תשנ"ו לאביה הרה"ח ר' ישראל שטרן מחשובי חסידי דאראג.

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה יבלחט"א האברך המופלג הרב זלמן לייב ישראלי מחסידות דאראג, בנו של הרה"ח רבי אברהם דוד ישראלי מחשובי מרביצי התורה בחסידות דאראג, ונכדו של הגאון רבי חיים יעקב ישראלי מראשי ישיבת קרעטשניף. 

יחד הקימו את ביתם ברחוב סוקולוב בבני ברק שם גידלו בית לתפארת עם ילדיהם כשהיא מוסרת נפשה עבור בעלה למען יוכל לשקוד על תלמודו באין מפריע. היא הותירה אחריה את הוריה, בעלה, ושלושה ילדים קטנים שנותרו ל"ע ללא אמא. 

הלוויתה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת בשלח) בשעה 21:00 מביתה ברחוב סוקולוב 35 בבני ברק ומשם דרך בית המדרש של חסידות דאראג ברחוב יצחק נפחא בבני ברק לבית החיים באלעד שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

בני ברק חסידות דאראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד