כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
השר לא נשאר חייב

ראש הממשלה לשעבר: "בן גביר אויב המדינה"

אהוד אולמרט התראיין הערב ב'ערוץ 12' ולסיום תקף את השרים בן גביר וסמוטריץ'. על בן גביר אמר ש"הוא אויב מדינת ישראל" | השר בן גביר: "אולמרט הוא כתם ברשימת ראשי הממשלה שלנו"

ראש הממשלה לשעבר: "בן גביר אויב המדינה"
איתמר בן גביר/אהוד אולמרט צילום: יונתן זינדל/אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט נתפס שוב בהתבטאות אומללה והפעם בשידור חי בראיון ל'ערוץ 12'. אולמרט טען שהשר בן גביר "הוא אויב המדינה". וכי "מדינת ישראל זה שקמה ברסלר".

אולמרט אמר בראיון: "בן גביר הוא אויב מדינת ישראל. אני חושב שהחבורה הזאת שבשבילה המלחמה הזאת בעזה, היא רק מסדרון למלחמה שהם רוצים שתפרוץ ביהודה ושומרון. זאת חבורה קונספירטיבית פרובוקטיבית, שגורמת לשסע בעם, לפירוד בעם".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף ואמר: "אני רוצה שיהיה ברור גם בזירה הבינלאומית שמדינת ישראל זה לא בן גביר ולא סמוטריץ. זה שקמה ברסלר. זה אנשים אחרים שמייצגים את הערכים של מוסר של צדק, של אומץ, של אמונה בדמוקרטיה והם נגד השמדת הפלסטינים כפי שבן גביר וסמוטריץ' רוצים לעשות".

השר בן גביר הגיב לו ואמר: "אולמרט היה ראש ממשלה כושל, עכשיו הוא אזרח כושל. הוא היה מאדריכלי הגירוש מגוש קטיף, במקום שייצא למסע התנצלויות וחרטה, האסיר המשוחרר תוקף אותי על הנחרצות שלי נגד המחבלים בעזה וביו״ש. אולמרט הוא כתם ברשימת ראשי הממשלה שלנו".

אהוד אולמרט איתמר בן גביר ערוץ 12 שקמה ברסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד