י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו תקף את העבודה: "זה השמאל הקיצוני"

ראש הממשלה נפגש עם חברי רשימת סיעתו ותקף את בוז'י וציפי: "הם לא אומרים 'המחנה הציוני' בערבית משום מה"

נתניהו הערב. צילום: פלאש90
נתניהו הערב. צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (א) עם חברי רשימת הליכוד לכנסת במלון דן פנורמה בתל אביב.

"אני שמח לראות את כולכם. אני רוצה לומר שהבחירות הקרובות הן על שלושה נושאים: מי ישמור על ביטחון ישראל מול אזור שנעשה יותר מסוכן, מי ימשיך את הצמיחה הכלכלית כדי שיהיו יותר מקומות עבודה, ומי יעמיק את השורשים הציוניים שלנו מול מסע ההכפשה נגד הציונות בארץ ובעולם.

"התשובה לכל השאלות הללו היא אחת: רק אנחנו, רק הליכוד, אין מישהו אחר. זה או השמאל בראשות בוז׳י וציפי או הליכוד בראשותי. אנחנו אומרים: זה נכון, זה אנחנו. רק הליכוד. אבל כדי שישראל תהיה חזקה, הליכוד חייב להיות גדול וחזק. לכן אנחנו חייבים לנצח בבחירות האלה כי אנחנו יודעים בדיוק מה יעשה השמאל. הוא לא מפסיק להתרפס בפני הקהילה הבין לאומית, הוא כל הזמן מחפש תירוצים איך לוותר עוד ועוד.

"כשאיראן שועטת קדימה, כובשת עמדה אחר עמדה, מביירות ועד צנעא, מקימה חזית טרור נגדנו בגולן ובלבנון וממשיכה בהכנותיה לפתח נשק גרעיני, השמאל מרכין ראש ורק מציע עוד ועוד ויתורים. אבל ראש ממשלת ישראל חייב להתייצב בפני העולם, בפריז בוושינגטון ובכל מקום, ולהציג את דברה של ישראל על אפם וחמתם של המקטרגים ולומר בגאון: לא נכנע לטרור, לא נאפשר לאיראן להיות מדינת סף גרעינית, לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני שיסכן את עצם קיומנו. זה התפקיד של ראש ממשלת ישראל ואת התפקיד הזה אני מבצע.

"בוז׳י אומר: אני רואה את ירושלים כמשמשת שתי בירות פוליטיות. במזרח ירושלים בירת המדינה הפלסטינית ומערב העיר בירת המדינה היהודית. ציפי, כשנשאלת על חלוקת ירושלים, היא אומרת שזו אפשרות. תחתם זה לא אפשרי, זה וודאי. אתם יודעים שיום אחרי הבחירות השמאל ירוץ לוותר, לאבו מאזן ולאחרים, הם יביאו להקמת חמאסטן 2 בלב הארץ.

"אנחנו יודעים שכל שטח שיימסר לידי הערבים ישמש כבסיס התקפה נגדנו מצד הטרור של האיסלאם הקיצוני. אנחנו לא מהססים. אנחנו מוכנים להתייצב ולעמוד כצוק איתן כדי למנוע את התהליך המסוכן הזה. כשמדובר בביטחון ישראל, אנחנו חומה בצורה והם רצים לוותר. האמת? הם רוצים לוותר. אגב, לא רק בביטחון ולא רק בתחום המדיני, גם בכלכלה הם רוצים לסגת. הם רוצים משק נשלט, משק סוציאליסטי, משק ישן וארכאי יותר מסין. יותר בירוקרטיה ופחות תחרות וחופש. הם רוצים שליטה ואנחנו רוצים צמיחה כי אנחנו יודעים שצמיחה באה מכלכלה חופשית, מיזמות ותחרות. זה מה שממלא את קופת המדינה ונותן מקורות לתוכניות הרווחה שעשינו.

"הצמיחה שהבאנו יצרה מקומות עבודה והורידה את האבטלה לשפל של שנים רבות ונתנה לנו את היכולת לממש את כל מה שאתם, שרים וחברי הכנסת, עשיתם. היו לנו הישגים אדירים בכל התחומים ואלה ההישגים שלכם, הנבחרת המעולה שלנו. אני גאה בהישגים שלנו, עשינו הרבה ועוד יש לנו הרבה מה לעשות. אנחנו מכירים את הבעיות ויודעים כיצד לפתור, אבל גם בשביל זה צריך ליכוד אחד גדול.

"לגבי הציונות - איך אומרים: ״אנחנו המחנה הציוני״. הם לא אומרים את זה בערבית משום מה. אבל גם כשמקשיבים למה שהם אומרים בעברית הם לא יוצאים ציונים גדולים. תקשיבו לבוז׳י שאמר שהביטוי מדינה יהודית הוא ביטוי מוטעה לחלוטין. חברי רשימתו אומרים שהזהות הפלסטינית חזקה מזהותם הישראלית. שנשים אינן צריכות לשלוח את ילדיהן לשרת בצבא. שהציונות היא דבר שלא מדבר אליהם. יש שם גם מי שנלחם למסתננים הבלתי חוקיים להיכנס לכאן ולהישאר כאן.

"תבינו את האבסורד: בנינו את הגדר, אנחנו בנינו את המכשול ופועלים במרץ להוציא את המסתננים שנשארו כאן, והם רוצים להשאיר אותם. על רקע הדברים האלה מה הפלא שאחמד טיבי תומך בבוז׳י. מה הפלא שבוז׳י אומר שהוא ישמח לראות את המפלגות הערביות בתוך הרשימה שלו.

"זו לא מפלגת העבודה של פעם. היא נדחקה לאחור, היא נעלמה. זה השמאל הקיצוני. זה לא המחנה הציוני זה המחנה האנטי ציוני. אנחנו שונים כי אנחנו שואבים השראה מהתקווה, עומדים מול כל העולם אם צריך ולא מוותרים על האינטרסים החיונים של ישראל. פועלים לאחדות ירושלים ולמען ביטחון צה״ל ולמען עליית יהודים ארצה כי ישראל היא הבית של כל יהודי ובכך אנחנו מאמינים. לשמור, לבצר ולטפח את מדינת ישראל, מדינתנו של העם היהודי. זו הבחירה האמיתית בבחירות: רק אנחנו, רק הליכוד, ובעזרת השם גם ננצח".
נתניהו איראן גרעין ליכוד דן פנורמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד