כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הקירוב של דגל, הבוז לטרכטנברג ו-ליפמן נשאר?

הסיכום היומי של אבי שיף: מטה דתי לאומי לאלי ישי, קריאות בוז למשוריין של בוז'י ויומולדת 50 לשר החינוך פירון • כל הנייעס

הקירוב של דגל, הבוז לטרכטנברג ו-ליפמן נשאר?
פלאש 90

יהדות התורה:

היום (א') נערכה ישיבה ראשונה של מטה "הקירוב" של 'יהדות התורה' בראשות אליעזר סורוצקין הממוקם במקום 8 ברשימה. הישיבה נערכה בבית 'דגל התורה' בבני ברק בהשתתפות חברי הכנסת של 'דגל' - גפני, מקלב ואשר, ומספר פעילים מרכזיים.

העבודה:

הערב התכנסה ועידת מפלגת העבודה לאשר רשמית את הסכם הרשימה המשותפת עם ציפי לבני, אך במהלך הכינוס נרשמה מבוכה רבתי: כאשר הגיע תורו של מנואל טרכטנברג ששוריין במקום ה-11 לעלות לבמה, נשמעו קריאות "בוז" מהקהל, בקרב חברי המפלגה המתנגדים לשריונו במקום השמור למפלגת העבודה.

טוויטר בחירות:

חגי סגל עורך מקור ראשון פתח הערב חשבון בטוויטר, בנו וממשיך דרכו העיתונאי עמית סגל צייץ לכבוד פתיחת החשבון. לקראת חצות החשבון עמד על 1000 חברים, מה שנחשב להישג לא קטן במושגיה של הרשת החברתית.

הליכוד:

לאחר תלונות רבות של שרים וחברי כנסת ופעילים של המפלגה מכל רחבי הארץ על מערכת בחירות רדומה ואי פעילות בשטח, הערב נערך גיבושון בתל אביב במלון דן היוקרתי, לקראת היציאה לדרך לבחירות.

העיתונאי עידו בנבג'י מגלי צה"ל צייץ - "‏סילבן בגיבושון הליכוד: בעקבות איחוד הסיעות הערביות צריך לשים משקיפים בקלפיות במגזר הערבי. פעם היו נלחמים שם אחד בשני, היום הם ביחד".

העם איתנו:

מפלגת יחד תשיק מחר (ב) את המטה הדתי לאומי. הכנס יתקיים באכסניית בית וגן בירושלים וכשלוש מאות פעילים שנרשמו, צפויים להשתתף. בכנס יישאו דברים יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי, ח"כ יוני שטבון והרב משה הגר.

לסיום,

היום חגג ‏שר החינוך לשעבר ח"כ שי פירון מיש עתיד יום הולדת 50. נאחל לו בריאות, אך פחות כוח לעשות כאב ראש לנציגי הציבור החרדי בקדנציה הקרובה.

מחר תפורסם הרשימה הסופית של יש עתיד, ומהרשימה צפויים להיפלט כמה חברי כנסת. חלקם כבר הודיעו על פרישתם מהחיים הפוליטיים - כמו שמעון סלומון, רינה פרנקל ועדי קול (המורדת מתחילת הקדנציה), ומחר לפי ההערכות צפויים להתווסף אליהם עוד כמה ח"כים אלמונים שלא זכו לעשות נחת ליו"ר המפלגה יאיר לפיד.

מי שכן צפוי להמשיך ברשימה הוא דב ליפמן, שלפי גורמים ביש עתיד יקבל ברכת המשך הדרך מהיו"ר, אך לא ברור היכן ימוקם ברשימה.
יש עתיד לפיד פירון סיכום נייעס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד