כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מי מחלק ציונים

נתניהו התעמת עם העיתונאי בשידור: "כל פעם בא לנגח"

יחסיו של ראש הממשלה נתניהו עם התקשורת מן המפורסמים, אולם הערב שוב זה קרה במהלך מסיבת העיתונאים שקיים בתל אביב, התעמת עם כתב 'חדשות 13' מתן חודורוב שחילק לו ציונים על תגובתו הרפה לכאורה לסערת טלי גוטליב

נתניהו התעמת עם העיתונאי בשידור: "כל פעם בא לנגח"
מתן חודורוב / בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התעמת הערב בשידור חי עם הפרשן הכלכלי מתן חודורוב מ'חדשות 13', שנשלח מטעם הערוץ כדי לשאול אותו במסיבת העיתונאים שקיים בקרית הממשלה בתל אביב.

קודם לכן נשאל נתניהו על ידי כתבת 'חדשות 12', אדוה דדון, על סערת חברת מפלגתו ח"כ טלי גוטליב שחשפה איש שב"כ, בעלה של מובילת המחאה נגד הרפורמה המשפטית פרופ' שקמה ברסלר. נתניהו השיב לה: "המשרד שלי גינה את הדברים. אני חשבתי שהדברים לא ראויים וגם לחשוף זהות של איש שב"כ זה לא ראוי. יש הרבה דברים הזויים שנאמרים, לצערי בניגוד לעמדה שאני נוקט חבריי באופוזיציה לא עושים את זה".

כאשר הגיע תורו של מתן חודורוב לשאול, הוא בחר לפתוח בדברי ביקורת על תשובת ראש הממשלה, "זה לא סתם דבר הזוי, זו קונספירציה שאולי צריך לגנות קצת מעבר לחילופי דברים בין שני הצדדים".

חודורוב על דבריה של חברת הכנסת טלי גוטליב השבוע, אמר נתניהו: "זו לא שאלה שלך. זו הערה שלך. אני חידדתי מספיק. אתה כל פעם בא לנגח את ראש הממשלה. אני נלחם בחמאס ואתם נלחמים בי, זו חלוקת העבודה".

בהמשך הוסיף נתניהו להתעמת כאשר נשאל על יחסיו עם מצרים וקטאר ואמר לכתב 'חדשות 13': "תודה על הניסוח האובייקטיבי". חודורוב שאל: "גם זה לא בסדר?" ונתניהו השיב לו: "בוודאי שלא". חודורוב התרעם והשיב לו: "אשמח אם אדוני יתמקד בתשובות ולא בחלוקת ציונים לשאלות".

"גם חטיפת המיקרופונים אינה במקום". נשמע חודורוב מבקר ברקע, ככל הנראה לאחר שאנשי נתניהו לקחו ממנו את המיקרופון כדי להעבירו לעיתונאי שואל הבא.

מסיבת עיתונאים בנימין נתניהו ערוץ 13 מתן חודורוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד