י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הבחורים שהו אצל הרבי

הישיבה החסידית נשרפה כליל; אין לימודים

ישיבת באיאן שממוקמת במודיעין עילית עלתה הערב בלהבות ככל הנראה בשל קצר חשמלי. לפי כבאות והצלה המבנה נשרף כליל. הבחורים שהו במהלך השבת אצל הרבי לרגל שבת שירה | בעקבות הנזק המשמעותי, הבחורים לא ישובו מחר ללימודים בישיבה

הישיבה החסידית נשרפה כליל; אין לימודים
שריפה בישיבת באיאן במודיעין עילית צילום: כב"ה יו"ש

שריפה פרצה הערב (מוצאי שבת) בישיבת 'תפארת ישראל' של חסידות באיאן בשכונת קרית ספר במודיעין עילית. ל'בחדרי חרדים' נודע כי השריפה פרצה והתמקדה בחדר החשמל של הישיבה. למקום נגרם נזק רב ולבחורים נאמר הערב כי לעת עתה אין לימודים עד לתיקון התקלה.

לפי כבאות והצלה מחוז יו"ש, המבנה נשרף כליל. רשף קובי לוי שפיקד על האירוע מסר בסיומו: "עם ההגעה למקום זיהינו מבנה יביל אשר מתוכו עולה עשן רב ולהבות. מייד נכנסו הצוותים לפעולות לכיבוי השריפה וסריקה אחר לכודים. העבודה במקום הייתה במשנה זהירות עקב החשש מקריסת המבנה, ומעורבות בלוני גז. כמו כן פעלנו לבלימת השריפה שלא תתפשט אל עבר מבנים סמוכים. בסיום הסריקה לא נמצאו לכודים, אך נזק רב נגרם למבנה הישיבה."

עוד מוסיף רשף קובי לוי ואומר: "אנו נמצאים בעיצומה של מערכת חורפית, על מנת לעבור אותה בשלום יש להקפיד על קיום כללי ואמצעי הזהירות:
1. אין להשתמש בתנור סלילים לחימום הבית, יש להשתמש במזגן או רדיאטור הבטוחים לשימוש. 2. הרחיקו את אמצעי החימום מספות, וילונות, או חפצים דליקים. 3. התקינו גלאי עשן, הוא מציל חיים! גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר לנו להמלט, ולמלט את היקרים לנו."

עם זאת יצוין כי הבחורים לא שהו בבניין שהיה ריק מאדם, היות והם שהו במחיצת האדמו"ר בירושלים לרגל שבת שירה.

באיאן שריפה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד