כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
משבר מתגלגל

לצד נתוני הרייטינג: גל העזיבות בערוץ נמשך

נראה כאילו קללה רובצת על המקום. ב'ערוץ 13' עדיין לא הצליחו להחזיר את הרייטינג למספרים המחמיאים ובינתיים גל העזיבות נמשך; דוברת-עורכת, אחרי מגישת המהדורה לשעבר, כתבת-מגישה ומבזקן | וכל זאת למרות מינוי מנכ"ל חדש שהצליח מאוד בתפקידו הקודם

לצד נתוני הרייטינג: גל העזיבות בערוץ נמשך
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

תחת המנכ"ל החדש של 'חדשות 13', אור צלקובניק, גל עזיבות בחברת החדשות של הערוץ. גיל משעלי מדווח ב'Mako' כי דוברת הערוץ ירדן דאידה הודיעה בסוף השבוע על התפטרותה, אחרי שבע שנים בתפקיד.

דאידה, שימשה גם כעורכת של המהדורות השונות בערוץ, ביניהן "אלמוג בשישי" בהגשת העיתונאי אלמוג בוקר. לפי הדיווח היא תעבור לתפקיד הדוברת בחברת 'אלקטרה' מוצרי צריכה.

והיא אינה היחידה בחודש האחרון. היא מצטרפת לגל העזיבות האחרונות בערוץ, בהן של מבזקנית ומגישת 'חדשות 13', גיל לוין והמבזקן טל שנהב וכן עזיבתה הצפויה והדרמטית של מגישת המהדורה המרכזית לעבר תמר איש שלום, שביקשה לקצר את החוזה שלה בערוץ אחרי למעלה מעשור ולפי ההערכות היא עוזבת לחלוטין את תחום התקשורת.

לפני כחצי שנה נכנס אור צלקובניק לתפקיד מנכ"ל 'חדשות 13', לאחר שהיה אמור להתמנות לתפקיד מפקד גלי צה"ל - מינוי שלא יצא לפועל ולאחר שביסס תחת הנהלתו את תחנת הרדיו 103FM והביא אותה לנתוני רייטינג מרשימים. עם הגעתו נתוני הרייטינג של 'ערוץ 13' היו ועודם נמוכים לעומת המתחרים.

הרייטינג החל לצנוח אחרי עזיבתם של שני מגישי הימין בערוץ, אילה חסון ושרון גל שהניבו נתוני רייטינג מרשימים וערקו למתחרים מ'כאן 11' ו'ערוץ 14'.

רייטינג ערוץ 13 עזיבה חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד