כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"לא משלנו"

מחאה נרחבת בריכוזים החרדיים נגד רשת 'איקאה'

מחאה נרחבת נגד רשת 'איקאה' עולה שלב. מודעות ענק בריכוזים החרדיים מספרות על כך שהרשת פרסמה בעיתון 'הארץ' בסכומי עתק. "מעודדי התבוללות", נכתבו על גבי המודעות באותיות קידוש לבנה

מחאה נרחבת בריכוזים החרדיים נגד רשת 'איקאה'
רשת איקאה על רקע מודעות המחאה צילום: פלאש 90 ובחדרי חרדים

תושבים רבים בריכוזים החרדיים התעוררו בימים האחרונים למראה מודעות ענק על גבי לוחות המודעות המכוונות לראשי השלוחה הישראלית של רשת השיווק השוודית 'איקאה', והפרסומים שלהם בעיתון 'הארץ'.

על פי נתוני "יפעת בקרת פרסום" - 'איקאה' פרסמו בעיתון 'הארץ' בתקופה האחרונה בסכום של כ- 166 אלף שקלים.

במודעות נכתב כי הרשת "נכנעה ללחצי השמאל ומממנת בסכומי עתק את מעודדי ההתבוללות ועוקרי הדת, מעיתון 'הארץ'". עוד נכתב: "'איקאה' - זה לא משלנו".

כזכור, לפני מספר שבועות שר התקשורת, שלמה קרעי, הודיע כי יפעל להפסקת המימון הממשלתי לעיתון 'הארץ'. בדברי ההסבר להצעה שהגיש נכתב כי העיתון "נוקט קו פוגעני, החותר תחת מטרות המלחמה ומרפה את המאמץ הצבאי ואת חוסננו החברתי. הפסקת רכישת שירותים מעיתון הארץ על ידי גופים ממשלתיים תצמצם את הפגיעה הקשה שאזרחים ישראלים חשים לא רק מהפרסומים בעיתון, אלא גם מכך שהם מחויבים לממנו בכספי מיסיהם. לממשלה נתונה הסמכות להחליט כי היא אינה מעוניינת להיות לקוחתו של עיתון החותר תחת מדינת ישראל בשעת מלחמה ומערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב".

איקאה הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד