כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עוד חברה מצטרפת

לאחר למעלה משלושה חודשים: בנתב"ג חוזרים לשגרה

היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-26,200 נוסעים ב 151 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות | חברת התעופה הטורקית 'טורקיש איירליינס' הודיעה כי מבטלת את כל הטיסות עד חג שמחת תורה הבא

לאחר למעלה משלושה חודשים: בנתב"ג חוזרים לשגרה
נתב"ג צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

אחרי יותר משלושה חודשים חברת התעופה הפולנית LOT Polish Airlines​ תחזור היום לפעילות בישראל. הטיסות יופעלו בתחילה רק לוורשה, בתדירות של 4 פעמים בשבוע.

בתוך כך, בדוברות נתב"ג מוסרים כי היום (ראשון) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-26,200 נוסעים ב 151 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-14,400 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 11,800 נוסעים.

במהלך סוף השבוע חברת התעופה הטורקית הפופולרית 'טורקיש איירליינס' הודיעה כי מבטלת את כל הטיסות לישראל ומישראל עד החורף הבא. החברה ביטלה את כל טיסותיה לארץ עד 26 באוקטובר 2024, חג שמחת תורה הבא (כולל). בשלב זה לא ברור האם תחזור לישראל גם אחרי התאריך הזה.  יצוין כי זו חברת התעופה השנייה הכי פעילה בישראל אחרי 'אל על' עד לפרוץ המלחמה. בשלב מסוים הפעילה החברה 15 טיסות ביום בקווים שבין ישראל לטורקיה.

'אל-על' הודיעה כי תבטל את טיסותיה לדרום אפריקה החל מסוף חודש מרץ וזאת בגלל ירידה חדה בביקושים וביטולי טיסות נוכח התביעה נגד ישראל בהאג בטענה לרצח העם הפלסטיני.

נתב"ג טיסה שיבוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד