כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ממשיכה בשלה

גוטליב משיבה לברסלר: לא מתכוונת להסיר את חסינותי

חה"כ טלי גוטליב הודיעה כי היא לא תסיר את חסינותה לאחר בקשתה של שקמה ברסלר. "ברסלר אמנם מחקה את פרסומיה הממרידים והפוגעים בביטחון המדינה עם פרוץ המלחמה, אך צילומי המסך נמצאים בידי רבים", תקפה

גוטליב משיבה לברסלר: לא מתכוונת להסיר את חסינותי
המחאה בקפלן, שבוע 30 צילום: מתוך הטוויטר של אילן שילוח

חה"כ טלי גוטליב הודיעה היום (ראשון) לשקמה ברסלר כי היא לא מתכוונת להסיר את חסינותה והוסיפה במכתב אזהרה ששלחה לברסלר: "שקמה ברסלר ברחה מהארץ בשבעה באוקטובר, דם נרצחנו על ידיה".

במכתבה טוענת החכי"ת: "ברסלר הסתירה מהציבור את הקשר המשפחתי בינה לאיש מודיעין בכיר על כל ההשלכות החמורות הנוגעות לכך ומרהיבה עוז בחוצפתה לטעון לפגיעה בביטחון המדינה בחשיפת הקשר המשפחתי האמור". 

גוטליב הוסיפה: "ברסלר הבטיחה וברסלר קיימה. הבטיחה כי בספטמבר לא יהיה צבא, לא יהיה חיל אוויר ולא יהיה מודיעין. ברסלר אמנם מחקה את פרסומיה הממרידים והפוגעים בביטחון המדינה עם פרוץ המלחמה, אך צילומי המסך נמצאים בידי רבים הדואגים לעתיד מדינת ישראל והחפצים בבדיקה מעמיקה את דבר הקשר".

גוטליב התחייבה כי תפעל להקמת ועדת חקירה ממלכתית "שתחקור בין השאר את קשריה של ברסלר עם אנשי מודיעין, מעורבות אנשי מודיעין במרי האזרחי אשר שיסע את עם ישראל, מקור המימון האדיר שרובו 'אנונימי' אשר עמד מאחורי תקצוב אדיר של מרי אזרחי וניסיון הפיכה צבאית הנסמכות על שקרים והפחדות".

כזכור, ביום שישי שיגרה שקמה ברסלר מכתב לחה"כ גוטליב וטענה כי הפיצה עליה לשון הרע: "הפכת את בן זוגי למטרה נוחה לתאוריית הקונספירציה ההזויה שבחרת להפיץ ולטפח", כתבה.

 

שקמה ברסלר גוטליב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד