כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איצקוביץ: "לא אשמש עלה תאנה במכרז מפוברק"

מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות' זועם על שרבוב שם משרדו להתמודדות על קמפיין 'יהדות התורה' לבחירות הקרובות

איצקוביץ אצל הגראי"ל בפעם שעברה
איצקוביץ אצל הגראי"ל בפעם שעברה

לקראת הבחירות הקרובות, כמידי מערכת בחירות, אמורה מפלגת יהדות התרה לבחור משרד פרסום שיוביל את האסטרטגיה של קמפיין הבחירות.

כזכור, בפעם שעברה הוביל בבטחה את המכרז משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות שאף קיבל הודעה רשמית על זכייתו, אולם גורמים בסיעה המרכזית הטילו וטו על הזכייה ודרשו לתת את הקמפיין לבולטון. למרות ששלומי אמונים ודגל התורה התאחדו ותמכו בו, בחר מנכ"ל המשרד, שעיה איצקוביץ, לוותר על הקמפיין בהתאם להוראת הגראי"ל שטיינמן, כדי לקדש שם שמים.

עם פתיחתה של מערכת הבחירות הנוכחית, ולאחר שלא הצליחו להגיע להסכמה כספית עם בולטון, נפתח המכרז מחדש. כאשר ממשרד הפרסום מימד נמנע מלהשתתף בו, ואילו אפיקים כבר סגר עם ש"ס.

ומה באשר ל'תוצאות אפקטיביות? "פנו אלינו ורצו שאנחנו נשתתף, הודענו להם שאנחנו לא מעוניינים", אומר שעיה איצקוביץ ל'בחדרי חרדים'. במצב דברים זה, נותרו במכרז משרדים לא מוכרים באופן יחסי, שקמו אך לאחרונה, ובהם שחור לבן, מילר פוינט וקלמן - תחת השם VIP.

איצקוביץ מסביר מדוע נמנע מהתמודדות: "הסיבה היא שהם תמיד סוגרים מראש עם מישהו, ואז יוצרים מכרז למראית עין. גם בשביל לפתוח את הראש לעוד רעיונות שהם מקבלים מהמשרדים שניגשים למכרז. למרות הודעת הסירוב הנחרצת, מיד אחרי ששוחחו איתנו והבהרנו שלא נשתתף בשום אופן, יצאה הודעה לקווי הנייעס ולאתרים כי 'תוצאות' משתתפים במכרז".

"הבנו שאנחנו אמורים לשמש כעלה תאנה למכרז מפוברק. אנחנו לא מוכנים לדבר כזה ולא משחקים במשחק הזה. ומציעים לחברי המטה להתרכז בהצלחת מערכת הבחירות הקריטית לציבור החרדי במקום לעסוק במשחקים פנים-פוליטיים קטנוניים", הוא מסיים.
מרכזית יהדות התורה משרד פרסום איצקוביץ קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד