כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

נחקר ניצב נוסף, קצין בכיר מאוד במשטרה

זעזוע נוסף במשטרה: ניצב בכיר מאוד נחקר בליל אמש במשך שעות ארוכות ושוחרר למעצר בית של 5 ימים

הניצב החשוד
הניצב החשוד

ניצב בכיר מאוד בשורות משטרת ישראל, שנכנס לתפקידו הנוכחי לפני כשנה וחצי, נחקר הלילה (א) במשך מספר שעות במחלקה לחקירת שוטרים בחשד למעשים אסורים, ושוחרר למעצר בית של 5 ימים.

חשד נוסף שנבדק, כי הקצין ניסה לשבש הליכי חקירה והשמדת ראיות. על פי המשטרה, מיד לאחר שזומן לחקירה, איפס הקצין את מכשיר הסלולאר שלו, כך שכל ההודעות הפרטיות שהיו בו - נמחקו.

במסיבת העיתונאים שערך מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, הוא אמר כי "רצף האירועים בצמרת המשטרה הוא אכן קשה, מביך, מתסכל. זה אירוע שעל פניו הוא מאוד חמור ואי אפשר לעבור עליו לסדר היום".

"מדובר באירוע חמור המצטרף לסדרה של אירועים בהם היו מעורבים בכירים בארגון".

"אירועים אלה פגעו באמון הציבור במשטרה ומחייבים טיפול שורש. זה מעציב אותי ברמה האישית, כמי שהקדיש את רוב חייו הבוגרים לשירות במשטרת ישראל. אני עצוב גם עבור 30 אלף שוטרים ו-37 אלף מתנדבים שהתעוררו לכותרות הללו, בעת שהם מקדישים לילות כימים לשמירה על ביטחון המדינה, על ביטחונם האישי של אזרחיה, למאבק בפשיעה, בשחיתות הציבורית ובכל הנושאים שבתחום אחריות המשטרה. דווקא עכשיו אני שב ומזכיר שהמשטרה היא מהגופים החיוניים ביותר שיש למדינה. עלינו לזכור שמשטרת ישראל חיונית לשמירה על ביטחון האזרחים והמדינה בכלל".

"לאורך הדרך הוכחתי שלא אתפשר על נורמות וערכים. אמרתי שמי שלא יעבוד על פי הדרך שלנו והערכים שלנו לא יישאר בארגון, תהא דרגתו אשר תהא, לא נתפשר על ערכים. כמו במלחמה בפשיעה ובשחיתות הציבורית - ככל שיש חקירות ופרשות, יש יותר הרתעה. זה נכון גם לארגון שלנו. זה מביך וקשה אבל צריך להסתכל קדימה ולראות מה הדבר עושה לארגון ולערכיו בטווח הארוך. שום אירוע, חמור ככל שיהיה, לא יפגע במשטרה, ביציבותה ובחוסנה. האתגרים הלאומיים הניצבים מולנו חשובים מדי לביטחון המדינה מכדי שנוכל להוריד את הרגל מהדוושה. הארגון שלנו יודע לעמוד על ערכיו, להמשיך קדימה, לסמן מטרה ולעמוד בה - וזה מה שנעשה בימים קרובים".

"אני רוצה לומר לאזרחים - יש לכם משטרה שאפשר לסמוך עליה, למרות האירועים האחרונים, ויש לנו את הדרך שלנו לטפל בהם" סיים המפכ"ל.
פרישה ניצב משטרה עבירות מין מפכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד