י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בעד טרנספר מרצון"

בן גביר: "זה הזמן לחזור לגוש קטיף וצפון השומרון"

השר בן גביר: "בריחה מביאה מלחמה, זה הזמן לחזור לגוש קטיף וצפון השומרון. אדוני ראש הממשלה – תפקיד הנהגה אמיצה הוא לקבל החלטות אמיצות". בן גביר אמר כי הוא "בעד טרנספר מרצון"

השר איתמר בן גביר
השר איתמר בן גביר צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נאם הערב (ראשון) ב"כנס לניצחון ישראל" בבנייני האומה ואמר: "שנה שלמה שאני בקבינט וכשאמרתי שצריך לעשות סיכולים ממוקדים בעזה שוב אמרו שאני לא מבין בביטחון. כשאמרתי שאסור להכניס פועלים מעזה שוב אמרו שלא הייתי רמטכ"ל וכשאמרתי שחמאס לא מורתע שוב טענו כל מיני מומחי ביטחון שאם הם אומרים שהכל בסדר אז הכל בסדר.

ושוב אותה טעות בקונספציה שהפעם עולה לנו לא רק בגירוש של אלפי אנשים אלא בטבח, רצח, אונס ביזה - מלחמה. חלק מתיקון הטעות, מההכרה בחטא הקונספציה שהביאה עלינו ה-7.10, והביאה עלנו הגירוש זה לחזור חזרה הביתה!".

בן גביר הוסיף: "כמו שחברי מעוצמה יהודית ובהם חברתי לימור סון הר מלך מובילה - חוזרים הביתה, לגוש קטיף ולצפון השומרון. לארץ ישראל צריך לחזור כי זה הבית שלנו, כי זו התורה וזה המוסר וזה צדק היסטורי וזה ההיגיון וזה מה שנכון.

אבל היום כבר כולם מבינים, גם שבריחה מביאה מלחמה ושאם רוצים שלא יהיה עוד פעם 7.10 צריך לחזור הביתה לשלוט על השטח, וכן גם להציע פתרון מוסרי והגיוני לבעיה ההומניטרית: עידוד הגירה וחוק עונש מוות.

וזה לא רק צדק ההיסטורי כלפי הנרצחים כלי האזרחים היקרים שנעקרו וגורשו מבתיהם בימים ההם ובזמן הזה זה גם תמונת הניצחון שלנו וההבנה שלהם שאנחנו כאן מאז ולתמיד!".

בן גביר הוסיף: "אני פונה מעל הבמה הזו אליך אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, חבל להמתין עוד 19 שנה כדי להבין שצריך להחזיר את גוש קטיף וצפון השומרון – תפקיד הנהגה אמיצה הוא לקבל החלטות אמיצות.

זה הזמן לחזור הביתה לגוש קטיף וצפון השומרון, זה הזמן לעודד הגירה זה הזמן לנצח!". בן גביר אמר כי הוא "בעד טרנספר מרצון".

איתמר בן גביר עזה גוש קטיף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד