כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי חקירת משטרה

חזרו ממחאת חסימת המשאיות לעזה ונעצרו

המשטרה פתחה אחה"צ בחקירה עם קבלת דיווח על תקיפת שני נהגי משאיות על ידי מספר חשודים. הערב עם חזרתם של ארבעה חשודים במעשה ממחאת חסימת המשאיות - הם נעצרו ויובאו מחר בפני שופט לדיון בהארכת מעצרם | בתנועת צו 9 מבהירים: "הפעילים שנעצרו בניצנה אינם פעילים של צו 9"

חזרו ממחאת חסימת המשאיות לעזה ונעצרו
משאיות במעבר כרם שלום צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ארבעה אנשים שהשתתפו היום במחאת חסימת המשאיות במעבר כרם שלום נעצרו בדרכם חזרה הביתה בחשד שניקבו צמיגים של משאיות כדי למנוע מהן להיכנס לרצועת עזה.

מדוברות המשטרה נמסר הערב (ראשון) כי משטרת ישראל פתחה בחקירה היום אחר הצהריים עם קבלת דיווח על אירוע אלימות, בכביש 40 סמוך לצומת טללים, במהלכו הותקפו 2 נהגי משאיות על ידי מספר חשודים בריסוס גז מדמיע, זריקת אבנים לעבר המשאיות וגרימת נזק לצמיגים.

עם קבלת הדיווח פעלו שוטרי תחנת שגב שלום של מרחב הנגב לאיתור המעורבים וביצעו את מעצרם של 4 חשודים שנסעו ברכבם בסמוך למחלף בית קמה. בחיפוש שבוצע ברכבם נתפס סכין מתקפלת ומכשיר גז מדמיע.

החשודים הינם תושבי שילה, יקיר ועמיחי, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת שגב שלום. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו מחר לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

תנועת 'צו 9' המארגנת את המחאה, מבקשת להבהיר: "הפעילים שנעצרו בניצנה אינם פעילים של צו 9. הנחיות תנועת צו 9 ברורות. אנו פועלים בנחישות אך בלי לנקוט באלימות כנגד גורמי הביטחון. צר לנו שישנם גורמים המנסים לחבל במחאה ובשיתוף הפעולה המפעים בין חלקי העם השונים למען חיילנו ולמען החטופים".

הפגנת מחאה נהג משאית תקיפה אלימה מלחמת חרבות ברזל כרם שלום חסימת כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד